Resultat Nordiska Mästerskapen
Skulle vara kul att veta hur det går :)
Undrar speciellt hur det går för Granit II, Gervalds Blixten och Razmus Raid
Gervalds Blixten vann med nos över Emmeros Bonnie Vi är så glada över Bonnie s prestation :-)
Lanso Ess vann.
Roligt med svensk dubbel! Grattis både Gervalds Blixten och Lanso Ess, kuskar, tränare och ägare! :D
Roligt att båda dessutom är Gotland uppfödda! :D
Kolla gärna in min blogg! http://www.nattstad.se/alexandralennstrom
Övrigt resultat? Har inte kommit upp i tävlingskalendern ännu

LANSO ÄGER!!!!!!!!!!!! visste att han skulle plocka hem det :D
Hörde på liven att Lanso vann på 45,9,
2:a Razmus Raid 1,46,1
3:a (tror jag) Karamellen var på 46 någonting
4:a (tror jag) Trogen var, kommer ej ihåg tiden
Grattis till fina prestationer😃

Stort grattis till fam Lundberg och Maggan som är uppfödare till Lanso . Han var verkligen värd att vinna:D. Grattis Johanna till Bonnies fina placering .. Stort grattis till alla runt G.Blixten till eran segar.
Grattis madde och blixten! En mycket värdig vinnare!
#1 Grattis! Rackarns synd att få stryk med så lite. Ni har en riktigt fin ponny i Bonnie.🙂 Hur fort gick det för henne?
Stort grattis, naturligtvis, till de svenska segerekipagen.
#8, 10 Stort tack! Bonnie satte nytt rekord på 2:29, 0. Vi är så stolta och glada för andra platsen! ! Stort grattis till dagens vinnare, hejja Sverige! !
Stor tillykke til Lanso Ess og Malin Lundberg
Gervalds Blixten og Madelene Eriksson med sejeren i Nordisk Mästerskab.
Tillykke til Johannesberg Neon og Camilla Spuhr Jensen med 3.plads i KAT. A

#14 grattis till din fina uppfödning :)
#14 Leilu är ett mycket fint avelssto, men så har hon en bra pappa också…
Ett stort Grattis till Smedens Blixten och kretsen runt honom!! :D Även ett stort grattis till Lanso Ess och kretsen runt Lanso :) Fin, fina tider! :) Måste även passa på att Gratulera Enmeros Bonnie och Amanda samt Rasmus Raid och Emmy :) Och även grattis till er andra såklart! :) #14 Så söt Maggan :)
# 16 Hon VAR ett bra avelssto och hon hade även en bra mamma, Loella (från Heden), som lämnade fler under 1.50, och dessutom var Loella syster till bl.a. hingstarna Hero (helsyster) och Junisorken! Historia nu, men stammen är super på alla håll! Brådis var heller inte dålig, dessutom en underbar individ! Munter var lite tuffare men hade tävlingsskallen!
Johannesbergs neon 3. Kat A Ny rekord 2.31,1 :-) Top tilfreds med min dreng
ligger shettis løbet noget steder hvor man kan se det på film?