Söker kat B ponnytravare
Söker ponnytravare kat B, valack eller sto, 3-8 år att låna eller köpa. Ska vara snäll att köra och hantera i alla lägen och kunna köras och skötas av både den erfarna och oerfarna människan! Pigg och allert, ska tycka om att arbeta! Sjukdom- och skadefri! Jag själv har flera års erfarenhet av hästar, har stall med stora fina hagar och boxar, hästkompisar samt mycket tid för pyssel och kärlek! Berätta gärna mer om din ponny via personligt meddelande (PM) eller kommentar till detta inlägg. Hoppas vi hörs :-)
Finns massor av annonser ute……………………
#1 Jo då, har allt försökt hålla mig uppdaterad på dem :-) Men flera är redan sålda och några har man inte fått svar av ännu.
Tips!
Maraia f.2011 sto brun blir runt 125-126cm
e. Raider 448 A-prem 39p rek 1.42,5
u. Margit 4249 rek 2.38,4 (3 starter)
ue. Jucent 391.
Fadern Raider rek 1.42,5a 1.45,2v 172 starter 61-33-17 200800kr insp. SM-vinnare ponnytrav 1996 & 2001. Lämnat avkommor som Razmus 1.45,3, Super Busen 1.46,3, Skärmnäs Pigall 504 1.47,5 mfl.
Modern Margit är "moster" till gdk hingstarna Maxxum 576 rek 1.49,1 (17 segrar över 20000kr insp) & Manicken 567 rek 1.43,0 (13 segrar över 31000kr insp).
Maraia är mkt hanterad, trevlig & en vacker russtjej. Travar mkt lätt, rent & vägvinnande. Har bra framåtbjudning & är mkt positiv till arbete. Har alltid öronen & blicken framåt. Körs nu regelbundet. Är trafikvan. Snäll att lasta, leda, transportera & funkar bra ihop med andra hästar. Blir kanon till ponnytrav, körning & även ridning. Säljes gärna till travintresserad. Utlånes ej. Har pass & chip. Fri från skador, fång & eksem. Pris 15000:-
Säljes av uppfödaren Laila Engberg, Gotland tel 0498-56029 mejla rebeccajansson-akerblom89@hotmail.com för bilder
#3 Skickat mail till dig!

Vart håller du hus?
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
#5 Du har fått pm, två :-P
http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=762431 4-årigt sto, världens snällaste!

Har ett 3årigt sto e: Ernst Ronaldo. Gör sin första start till helgen.
#7 #8 Skickat pm!
Har en blivande 5åring, valack, som passar på din sökning, om du fortfarande är intresserad !
jag har ett sto vid namn Cheeta som är 4 år 5 2014. hon är startad och är mycket snäll. har ett rekord på 2.24.3 och har placerat sig i topp 5 i alla lopp. hon har gjort 9 lopp om jag inte minns fel. har mycket kvar att ge och är en väldigt snäll liten tjej som är mycket framåt och alert. Hennes mamma är Ettanit som har ett rekord på 1.59.2 och pappa är skotte som har ett rekord på 1.45.9 . Pma eller maila vid mer info amanda-tyzon@hotmail.com .