Lillerud.
Hej hopp!
Jag ska gå på Lillerud till hösten och jag undrar därför om det är några fler av er här som ska gå där? =)
Annars, skriv gärna om ni ska gå på någon annan skola med inriktning på trav =)
jag går på Plönninges travinriktning och trivs jättebra
Tjoolaaa hopp jag går på lillerud med trav inriktining=DBörjar tvåan i höst… Har russet med på skolan…Kan bara säga att skolan rockar
Men akta dig för Ulf Haha!!!
Ta med dig russet till skolan PLEASE !! Jag behöver träningskompis
HAHA!!

Ja jag ska ha med mig mitt russ =) Bra då fick jag en träningskompis xD

//Lina
Nu kommer Mira bli Glad 

Skit bra bruden! Själv kommer jag från säter (dalarna såklart) och går 3 året på lillerud inriktning trav.
Vi ses snart hoppas du å din häst hamnat i norra stallet där står dom fletsa dom går travinrikningen :)
Mvh Isabelle

Jag sökte, men kom inte in

#7 Känner du Marlene då?
#8 tråkigt, men du kanske har chans på reserv =D

TRÅKIGT BAMBI. STÅR DU KVAR SOM RESERV ELLER?
LINA: JA DE ÄR KLART JAG GÖR :) GÖR DU?

TILL OSKAR MENAR JAG JU. INTE LINA

vart ligger skolan nånstans ? :P

#11 Har hennes häst. :D:D
#13 Nära Karlstad, mer exakt precis utanför Vålberg, granne med Trossnäs Fälttävlans bana. :D:D

#14 Jaså är de du som har cedrus?
Vart bor du nånstans då?

Jupps, så e de:D
Strax söder om Åmål. :D

skall inte börja på lillerud men jag har gått där i hela undrebara treår, vi hade shit kul. lycka till alla som ska gå där

#16 jag funderade på fall de var du.. Hon har pratat mkt om dej/cedrus.. Madde kör åt dej va? jag går i samma klass som henne. okej trevligt

hej ja ska börja tvåan till hösten:D va har du för någtt russ? sj ska ja ta med mitt kallbod:)
Elinaa!! Du sviker russen XD Snyft* Vi kommer vi utrotade av de stora travare =P

men vi får se om Smeden kanske får följa med längre fram…men just nu måste han stanna hemma och leka pappa åt vår ett-åring russhingst;)
#19 Jag har ett 4 årigt russto efter Ernst Romeo =)
Det låter som en bra skola iaf, jag ser fram emot att gå där! =P

#18 Jag kör Alban åt henne, så ibland får hon köra nåt av våra russ. :D
#22 är ditt russ snäll mot andra hästar? isåfall kanske min kan gå tillsammans med din? Har bokat hage, så förhoppningsvis får jag den jag vill ha, o den är väl en av de bästa hagarna vid norra stallet=D
Hade med en c-ponny förra året, men hästarna ska ju ha så mycket mat XD inte precis de ett russ behöver, HAHA! de kan leva på luft XD
Ja hon är snäll mot dom hästar hon har gått med iaf =) Det kan dom säkert göra, jag har ju ingen koll sådär på hagar och sånt, men det blir säkert bra.
haha jo det är sant x)
Jag ska gå på kvinnersta
Ca en vecka tills skolan börjar XD Vad kul vi tvåor kommer arr ha…vi är inte yngst längre XD