Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 1406 ggr
linaaleevin
0

Lillerud.

Hej hopp!

Jag ska gå på Lillerud till hösten och jag undrar därför om det är några fler av er här som ska gå där? =)

Annars, skriv gärna om ni ska gå på någon annan skola med inriktning på trav =)

love
0

jag går på Plönninges travinriktning och trivs jättebraCool

MonteMira
0

Tjoolaaa hopp jag går på lillerud med trav inriktining=DBörjar tvåan i höst… Har russet med på skolan…Kan bara säga att skolan rockarCool Men akta dig för Ulf Haha!!!Flört

MonteMira
0

Ta med dig russet till skolan PLEASE !! Jag behöver träningskompis Skrikandes HAHA!!

Malin6
0

Ja jag ska ha med mig mitt russ =) Bra då fick jag en träningskompis xD

Malin6
0

//Lina

MonteMira
0

Nu kommer Mira bli Glad Cool

carlzoot
0

Skit bra bruden! Själv kommer jag från säter (dalarna såklart) och går 3 året på lillerud inriktning trav.

Vi ses snart hoppas du å din häst hamnat i norra stallet där står dom fletsa dom går travinrikningen :)

Mvh Isabelle

Bumbi
0

Jag sökte, men kom inte inFundersam

ozzkan
0

#7 Känner du Marlene då?

MonteMira
0

#8 tråkigt,  men du kanske har chans på reserv =D

carlzoot
0

TRÅKIGT BAMBI. STÅR DU KVAR SOM RESERV ELLER?

LINA: JA DE ÄR KLART JAG GÖR :) GÖR DU?

carlzoot
0

TILL OSKAR MENAR JAG JU. INTE LINA

pappasflicka
0

vart ligger skolan nånstans ? :P

ozzkan
0

#11 Har hennes häst. :D:D

#13 Nära Karlstad, mer exakt precis utanför Vålberg, granne med Trossnäs Fälttävlans bana. :D:D

carlzoot
0

#14 Jaså är de du som har cedrus?

Vart bor du nånstans då?

ozzkan
0

Jupps, så e de:D
Strax söder om Åmål. :D

Universum
0

skall inte börja på lillerud men jag har gått där i hela undrebara treår, vi hade shit kul. lycka till alla som ska gå därCool

carlzoot
0

#16 jag funderade på fall de var du.. Hon har pratat mkt om dej/cedrus.. Madde kör åt dej va? jag går i samma klass som henne. okej trevligt

Smeden
0

hej ja ska börja tvåan till hösten:D va har du för någtt russ? sj ska ja ta med mitt kallbod:)

MonteMira
0

Elinaa!! Du sviker russen XD Snyft* Vi kommer vi utrotade av de stora travare =P

Smeden
0

men vi får se om Smeden kanske får följa med längre fram…men just nu måste han stanna hemma och leka pappa åt vår ett-åring russhingst;)

linaaleevin
0

#19 Jag har ett 4 årigt russto efter Ernst Romeo =)

Det låter som en bra skola iaf, jag ser fram emot att gå där! =P

ozzkan
0

#18 Jag kör Alban åt henne, så ibland får hon köra nåt av våra russ. :D

MonteMira
0

#22 är ditt russ snäll mot andra hästar? isåfall kanske min kan gå tillsammans med din? Har bokat hage, så förhoppningsvis får jag den jag vill ha, o den är väl en av de bästa hagarna vid norra stallet=D

Hade med en c-ponny förra året, men hästarna ska ju ha så mycket mat XD inte precis de ett russ behöver, HAHA! de kan leva på luft XD

linaaleevin
0

Ja hon är snäll mot dom hästar hon har gått med iaf =) Det kan dom säkert göra, jag har ju ingen koll sådär på hagar och sånt, men det blir säkert bra.

haha jo det är sant x)

Jennie-Estman
0

Jag ska gå på kvinnersta

MonteMira
0

Ca en vecka tills skolan börjar XD Vad kul vi tvåor kommer arr ha…vi är inte yngst längre XD