Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettannonser
Läst 2593 ggr
Asagard
0

2-årig russhingst

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Winner är till salu. Han är en brun russhingst e: Silverboy 552 (e: Oidipus 489 u: Beata 3576) u: Winna 3481 (e: Allgunnens Opal G 428 u: Gissa 2932). Winner är under inkörning och är en mycket lugn och stabil kille. Är idag hingst, men kan fås kastrerad. Winner är halvbror, genom sin mamma, till Winnica, som tävlar framgångsrikt på travet.

Även ett årsföl, brun hingst e: John Russ 422 u: Winna 2932 finns till salu. Alltså, halvbror till ovanstående.

Asagard
0

Lägger in ett kot på fölungen också.

divansson
0

var inte han på utställningen vid insjöns ridklubb i sommras?  eller så kanske de var nån me samma namn..

[Emmelo]
0

pris?

Asagard
0

#2 Nej, ingen av dem är utställda, tyvärr.

ozzkan
0

Vad har Silverboy och Winna gått på trav?
Har dom fått några andra travare?
Vad har dom gått?

Asagard
0

#5 Varken Silver eller Winna har gått på travet. Winna är inte ens inkörd. :-) Däremot är Winna mamma till både Winberg (godkänd hingst), gått mycket "vanlig" körning, Winnica som sprungit på runt 2 min samt Winst som gått 2.02 på travet. Så, jag tycker framtiden ser ljus ut för lilla Winner.

Winner finns för övrigt till salu fortfarande och vi kan även tänka oss att ev. låna ut honom till trav.

För pris, PM.a mig.

Sarali
0

har han eksem ?????

Asagard
0

Nej, absolut inte. Fenomenet kallas kardborrar. Skrikandes

Asagard
0

Ingen som är intresserad?

thilda-
0

kan man inte få leasa? Oskyldig

Asagard
0

Puttar upp denna tråd, då jag fortfarande har kvar båda hästarna. Kan ev. tänka mig att leasa ut 3-åringen.

Han är inkörd, men inte tränad pga tidsbrist.

Någon som är intresserad? Han är jättefin att hantera och det är ok att kastrera om man önskar även om jag tror han går bättre som hingst.

SofiaLindh
0

#1 shit va fin!

Asagard
0

#12 Tack! Jo, han är jättefin och så otroligt trevlig. Tror verkligen att han är ett hingstämne faktiskt. Tyvärr har jag själv inte möjlighet att spara honom som hingst, så den delen får någon annan ta, om någon är intresserad.

[sbergmark]
0

finns han kvar ?

Saaandberg
0

är han kvar?hur stor är han?

jenniferaronsson
0

vart är  det han står? (: 3 åringen.

Asagard
0

Både 1-åringen och 3-åringen finns kvar fortfarande. De går på bete tillsammans och är två riktigt trevliga små pojkar.:-)

johanna9
0

vart treåringen inkörd? vill du låna ut?

Saaandberg
0

du, ja e välldigt intresserad av 3åringen!

Asagard
0

#19 Om du är seriöst intresserad, ring mig gärna. Tel står på vår hemsida http://www.rissla.com/ Har varit några som ringt, men ingen som sagt definitivt att de vill ha honom. :-/

casandra
0

#20, Väldigt synd att inte någon "nappat" på en så fin häst! om jag själv inte var en urfattig stackare med dessutom ett fullt stall så hade jag helt klart hört av mig. Verkar ju vara en riktig kanon, skulle kunna tro att det finns mycket att hämta hos denna häst!

Vet att det inte hör till tråden, men puttar upp den lite samtidigt som det kanske är kul att få höra lite goda ord? :)

casandra
0

Kan dessutom säga, för er som inte vet, att Winner's halvbror Winst nu har ett rekord under två minuter, 1.58 om jag inte minns fel!

thilda-
0

jag skulle vilja låna Winner.. jag har inte fått tag i nått russ än att låna :(

Asagard
0

casandra - tack för de orden! Det "värmde". Ja, det är jätteroligt att Winst gått så bra! Jag tror att Winner skulle kunna bli riktigt bra han också om han kom till rätt hem.

#23 Vill inte låna ut honom tyvärr, men tack ändå!

Asagard
0

Åker upp till fastlandet troligen i nästa vecka. Om någon är intresserad av någon av hästarna, så kan jag ta med den. Hör i så fall av er till mig.

johanna9
0

han vart inte startad iår va?

Asagard
0

#26 Nej, jag har inte haft tid att starta honom tyvärr.

johanna9
0

#27.är han tränad något?

Asagard
0

#28 Nej, inte direkt. Han är körd en del, men mest har han gått bakom vagnen när jag kört min avelshingst.

Saaandberg
0

Du, kan du adda mejj, och skicka bilder på Winner? Har han gått tid en, ja e seriöst intresserd!

FridaSimonsson
0

Winner är så himla fin <3:)

Saaandberg
0

ja är ejj intresserad

har hittat en fin pålle nu;)