Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 1110 ggr
o-oliver
0

hästblogg.?

hej allihopa! Vi har tänkt länge på att fixa en hemsida till vårat stall men vi vet inte redigt hur det fungerar för vi vill hitta någon hemsida som är lätt att förstå. vi har en hemsida redan men den är väldigt svår att redigera och sånt på så vi tänkte att vi kanske behövde en ny. Så vi har sett många som har hemsidor för sitt egna stall och det ser väldigt trevligt ut.. men som sagt är det någon som skulle kunna ge lite tips på var man skulle kunna hitta en enkel sida som man skulle kunna bli medlem på? :)

o-oliver
0

Putt

Frickan_mary
0

N.nu

Stallmima
0

Googla på "gratis blogg/hemsidor", många har börjat ta betalt efter 1 månad nu

o-oliver
0

2# jag tror det är den vi har nu. men jag tycker den är jätte svår att redigera på? 

3# ja okej tack!

Tusen
0

Varför inte öppna en blogg istället? Det finns bloggar där du kan göra flikar på samma sätt sätt som en hemsida.

goliat04
1

Jag har wordpress.com som är en bloggsida och gratis, använder den som hemsida till vårt stall :)

o-oliver
0

#5 ja vi har tänkt att göra det men vi visste inte om man kunde göra "flikar" men ska kolla på detta nu! #6 ja okej du skulle inte kunna länka till eran blogg så kan jag kolla hur eran ser ut och få lite insperation? :)