Romme 2 september...
vilka ska anmäla??ange gärna pengar och framför allt rekord då det är fri handicapp…..

ska ev. anmäla till shettisloppet, men fattar mej inte på fri handicap, men man får dra sig ur loppet om man inte är nöjd när startlistan kommer väl?

Jag ska anmäla min, Solos Harry Boy, han älskar banan över alla andra (kan man säga på det viset?), så ja struntar i handicapen ;) han går bra där.. rek 2.05,2 - 5425:- Hoppas det blir Många anmälda :)
#0 ska du va med/anmäla?

Jag funderar väl på att anmäla Moses, rek 2.05,1. Men inget bestämt ännu…

inga shettisar som vill kuta??

Det är ju den av klubben utsedda handicapern som bestämmer vilken häst som ska stå på vilken distans. Oftast tror jag att man brukar gå på de 5 senaste starterna för att se hästens utveckling och sen utifrån det och vilka fler som anmält så blir det förhoppningsvis fullt och bra lopp.

putt

#2 ja vi vill ja ha rev ansh på Harry:P Näe då men ska anmäla och kolla vad det är för handicapp men är det som #5 säger så ska hon ju stå bra till för utvecklingen de senaste starterna har ju inte varit bra! Men hon är uppkollad efter senaste…

Jag vill men mina ponnier startade senast i ett officielt lopp den 6:e Juli….

#8 synd att de inte har startat då….Nu är det ju för sent tror jag att anmäla till lopp i vår region.Om man inte vill resa långt då…

#8 synd att de inte har startat då….Nu är det ju för sent tror jag att anmäla till lopp i vår region.Om man inte vill resa långt då…

putteliputt.. :P nån som vet när går anmälan ut? :P

igen

Nej tyvärr, Derbyt då:D

jag tog mej tiden att kolla när anmälan gick ut .. hah. 26 augusti kl.18.00 ;D

#14 hehe, tacktack :) kommer inte in på sptf så frågade här, så… tack :D

haha okej ;D lurre!