Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 319 ggr
hiprex
0

Romme 2 september...

vilka ska anmäla??ange gärna pengar och framför allt rekord då det är fri handicapp…..

EmiliaLeo
0

ska ev. anmäla till shettisloppet, men fattar mej inte på fri handicap, men man får dra sig ur loppet om man inte är nöjd när startlistan kommer väl?

divansson
0

Jag ska anmäla min, Solos Harry Boy, han älskar banan över alla andra (kan man säga på det viset?), så ja struntar i handicapen ;) han går bra där.. rek 2.05,2 - 5425:- Hoppas det blir Många anmälda :)

#0 ska du va med/anmäla?

casandra
0

Jag funderar väl på att anmäla Moses, rek 2.05,1. Men inget bestämt ännu…

EmiliaLeo
0

inga shettisar som vill kuta??

StallBakhet
0

Det är ju den av klubben utsedda handicapern som bestämmer vilken häst som ska stå på vilken distans. Oftast tror jag att man brukar gå på de 5 senaste starterna för att se hästens utveckling och sen utifrån det och vilka fler som anmält så blir det förhoppningsvis fullt och bra lopp.

divansson
0

putt

hiprex
0

#2 ja vi vill ja ha rev ansh på Harry:P Näe då men ska anmäla och kolla vad det är för handicapp men är det som #5 säger så ska hon ju stå bra till för utvecklingen de senaste starterna har ju inte varit bra! Men hon är uppkollad efter senaste…

Sarali
0

Jag vill men mina ponnier startade senast i ett officielt lopp den 6:e Juli….

hiprex
0

#8 synd att de inte har startat då….Nu är det ju för sent tror jag att anmäla till lopp i vår region.Om man inte vill resa långt då…

hiprex
0

#8 synd att de inte har startat då….Nu är det ju för sent tror jag att anmäla till lopp i vår region.Om man inte vill resa långt då…

divansson
0

putteliputt.. :P  nån som vet när går anmälan ut? :P

divansson
0

igen

ozzkan
0

Nej tyvärr, Derbyt då:D

EmiliaLeo
0

jag tog mej tiden att kolla när anmälan gick ut .. hah. 26 augusti kl.18.00 ;D