Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettutrustning
Läst 1303 ggr
bylina
0

Rockard köpes

Vi har köpt ett litet russ  (118 mkh) och letar nu febrilt efter en rockard som funkar bra med remsele. (Det kanske alla rockards gör…?) Han närmar sig pensionsålder och vi kommer inte att tävla honom, utan köra på skogsvägar och stigar hemmavid. Vad ska jag köpa??? Det behöver inte vara någon flashig vagn, men jag vill att den ska vara hållbar, prisvärd och hyfsat bekväm. Behöver er hjälp… Har du något till salu eller kan du tipsa om hur jag ska tänka och var jag ska kolla?

Tack på förhand!

Nybörjaren Lina

H.K
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en rockard till salu om du är intresserad? Dock har den qh-fäste men dom går lätt att skruva väck. Pris: 2300:-

bylina
0

Du får gärna skriva lite mått på rockarden. Tål den hyfsat tuffa tag?

Var bor du? Jag bor i Jämtland. Har du bra koll på hur man bäst transporterar sådana här prylar? Kan man skicka med folk som åker mellan travbanor kanske?

H.K
0

skacklarna är 170 från korgens kant till skacklarnas slut. Rockarden är väldigt rejäl och däcken är rejäla och bra. 

Jag bor i Tingsryd:)

bylina
0

Den ser fin ut. Hur bråttom har du att sälja? Har du koll på hur man  lämpligast/billigast fraktar den långa vägen?

Jag känner att jag vill fundera och ta reda på mer innan jag köper något…

Mvh

Lina

thorsta
0

Hej! Jag ställer mig i kö om Lina inte vill ha rockarden. jag vill absolut inte "pressa" dig till något beslut! Ta den tid du behöver, så blir det som det blir :-) /Anna

bylina
1

Jag har hittat en rejält rockard precis i närheten av oss så jag passar på ditt erbjudande.

God Jul!

Lina

H.K
1

Rockarden är såld!