Färger !
Svart och oranget skulle vara snyggt på henne tycker jag :)
Svart och oranget skulle vara snyggt på henne tycker jag :)
Grön/svart/vit :)

Blått och blått. marinblått och klarblått. eller blått och vitt:)

#0 måste bara säga att din pålle är ju skitsöt :D så fin färg!
Jag tycker du ska ha grönt/vitt/svart elr blått/vitt :) . Jätte söt ponny :D

gult o blått:)

Gult å blått :) elr vitt å grönt :)
kanske röd å blå, ELR MIN FAVVO FÄRG
GUL Å SVART :D

JÄTTE fin ponny verklige, tror att den skulle passa i orange o svart som du har på dressen.. kan bli snyggt=)

kobolt blå… Kobolt="lysblå", lite ljus marin o svart.
#8 jo visst är svart/gult för vackert ^^

svart-gult
Köp o prova =)

#10 jooo =) underbart <3

Jag tycker att grön och vit skulle passa bra.

Det skulle ju matcha bäst om jag har orange å svart .. ;) Iom att dressen är de .. :) men jag funderar, om man har svart som grundfärg så att säga på förbygel och selunderlägg, och sen har man orange i .. då skulle väl de kunna vara ganska snyggt ?
Lr om man byter ut svart mot vit .. fattar ni ? :P

hmm, nej ^^, svart å grön kanske, de är fint :)

Orange å svart :P
//Mickan

VITT :D

svart och orange.. eller bara vitt ;)

Det blir snyggast om man har lika färger som dressen tkr jag. Bruna hästar passar i alla färger typ^^ :D så svart o orange
Håller med #21, snyggast om man har lika som på dressen. Annars ser det ganska så rörigt ut, men visst kan det vara hyffsat ändå..
Håller med #21, snyggast om man har lika som på dressen. Annars ser det ganska så rörigt ut, men visst kan det vara hyffsat ändå..
Rött rött och åter rött. Skit snyggt 

haha tkr de är fint me hästfärger jag menar Advocat å Oskar kmr gå me finska färgerna ; ) rutin me svart å gul :D

#24, rött rockar! Gärna i kombitantion med oranget, vitt och svart (A)

Men, kan ni inte slänga in Bruna hästar med olika färgkombinationer då ? ;P Typ, röda, gröna, vita, blåa, svarta selunderlägg å bla bla bla, på bruna hästr :P
Bäst vore ju om man hade svart å ornge ;) Men jag hittar inget selunderlägg med orange å svart ? :(

orange och svart skulle bli jättesnyggt, och som du säger självklart en lysande orange färg och kolsvart.

#29 Det var ju snyggt ! :) Grejen är att Polle har vitt underlägg, men jag vet inte om jag tycker att hon kanske är lite för ljus ?
#30 Ja .. helt klart snyggaste färgerna .. :D Men, det blir svårt å hitta en förbygel och selunderlägg i färgerna svart å orange .. :(

LLTrot på valla ;) du beställer :)

du kan ju som #32 säger, beställa :)
det vore GRYMT snyggt, typ kolsvart underlägg med orange revärer osv. :D

#32 Har dom hemsida ? Lr nåt så man kan kontakta dom ? Katalog lr så ?
snygg bild!
vad som hälst som är i starka färger (A)

#35 Tackar ! Får se vad som händer nu då ;P
#36 Hehe ja precis, orange är ju en snygg å diskret färg (A) ;P

Kornblå och benvitt skulle bli så himla läckert på din lilla godbit 
samma som dressfärgen !

Samma som # 1

svart
Svart och orange tycker jag du ska ha då passar det ju med dressen också!

Jag går i dom banorna jag med .. men funderar på om de skär sig totalt på Polle .. iom hennes brunfärg. Men tror de kan bli bra ändå !
nej då de kommer inte att skära sej de e as snyggt me svart/vitt/orange på bruna hästar =)

#45 Jaså, de lter ju kanon de ! Men funderar på att köpa en namnförbygel till min framtida häst (självklart när jag fått den, om jag får en :P) Tänkte då ha svart med orange text ;) Samma på pannband ! Jag provade faktiskt att lägga en Stadium-påse på henne .. de var ganska snyggt :D

Tror det är smartast att göra tvärtom, orange med svart text. Så svårt att se namnet annars.

#46 Svart förbygel med orange text kommer bli skit snyggt :)

#48 Tror de jag med :D

orange / svart / vit .. :D fett söt pålle
nej nej svart med orange text =) de e de absolut snyggaste =D

Tänkte säga att jag nu har införskaffat orange/svart/vit selunderlägg och huvudlgsunderlägg ;):D

Kalas det lät du! Vart köpte du det nu då? :)

Jag köpte de på Grafströms :P Huvudlgsunderlägg 120, seunderlägg för 175 :)

jättesnyggt seleunderlägg! :D
SKITSNYGGT!
Får man beställa med egen färgsättning på selunderlägg från Grafströms? Skulle nämligen vela ha röd/svart lr.vit/oranga :)
skit snyggt =D

går det handla från grafströms på internet?
Skitsnyggt !
Blå/svart/vitt eller Grön/Svart Vitt
Fasiken vad snyggt ;)

#59 nej det går inte att beställa över internet. men kolla hemsidan www.grafstroms.com !
#57 tror inte att man kan beställa med egna färger..
just detta selunderlägg får dom inte in fler utav, hon som tilverkade dem skulle tydligen sluta.

#63 tror inte att de finns i strl. ponny men det är inte särskillt stora, så en ponny kan nog ha dem:)
#63, jag har ett i ponnystorlek som jag köpte på Royal i Skellefteå =).

bra färg du valde :D fint selunderlägg
Svart med røde detaljer ;)

Hamrånge Hov och tass kan fixa huvudlags under lägg till ponny;) HOn får både huvudlags underlägg, selunderlägg och förbyglar uppsydda efter eget önskemål och färg..

#68 ok var ligger det och kan man beställa via internet eller telefon??
tror ni ett huvudlags underlägg till stor häst passar på ett litet russ?

#69 japps det passar russ, jag har haft dom i storhäststorlek på mina små shettisar så de går:)

ok tack:D

#69 Hamrånge Hov & Tass ligger utanför Gävle.
Om du vill beställa så lär du nog ringa..

jag tycker faktiskt att vitt/svart skulle passa bra :)

Jag har beställt en förbygel ifrån Grafströms i färgerna orange och svart .. så det går visst. Jag pratade iaf med en av dom som jobbar där och hon ringde och kollade om man kunde få dom i egna färger och det kunde man. Huvudlagsunderlägget jag har till Polle är i storlek full .. och hon sa att även de gick att få i mina i färger i ponny storlek ..
Gå in på http://www.grafstroms.com och ring och kolla med dom om vad som är möjligt ! :)

Vi tutat och kör med mina färger. Svart/vitt/grönt.
fast det skulle också gå med bara svart och vitt :)
det passar till tecknet i pannan =)

såg just att din dress var med svart och orange. kör med det :) det ser ju proffsigt ut med matchande färger! ;)
Grön och Röd passar bruna hästar jätte bra i=) beror på vad du har i dressen oxå:)

Om ni inte redan har sett de så har jag redan köpt seulunderlägg å grejs till henne ;P Och det vart orange/svart/vit precis som dressen :)

Tke att du ska ha svart och oranget, passar bra tilll ponnyn och att jag tycker de är finast när det är samma färg på utrustningen som dressen : )

:)
ja ska kaanske köpa denna ponny, mina färger e blå-röd-vit. Skulle det passa? ÄRLIGT?

ojj, bilden kom inte.. försöker igen:P

så:)

MEN! aja datan e damp, annars så är det Lucern, som är till salu här på sidan:P
Haha :P ÄVEN ;) Vilka jävla bekymmer du har Mirre ;) Lägger en stadium påse på henne för att kolla ;) HOHO :D Va rolig du är ;P Svart och orange alldeles utmärkt ;D

#84 Haha ja .. men det vart ju bra sen iaf .. ;)

JAg tror det går att beställa vilken färg man vill ha på selunderlägg på Royal här i Ske-å &så.

haha oj, så inte att du redan hade köpt saker (A)