Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1640 ggr
C-Ainerud
8

Positivatråden

Vad tycker ni ska bli bra 2014, vad ser ni fram emot 2014?

I denna tråd får endast bra saker skrivas!

Själv så ser jag bl.a fram emot att det kommer bli mer pengahandikap.

Det ska också bli kul och se om vi kommer till start med våra blivande 3-åringar.

Jag ser även fram emot att få träffa alla andra tävlande :-)

Berätta vad just du ser fram emot, förändringar som är till det bättre (inte det ni tycker är sämre för det finns det andra trådar till). :-)

tomj
10
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#0. Ser fram emot 2014-års upplaga av PEV Mästaren! intressant att se om vi kan toppa årets succè.

Ska även bli intressant med fler penninghandikaplopp uppblandat med bla fler Autolopp. (Har redan börjat studera proppar för penning,)

Ser fram emot våra nya blivande kuskar och nya hästar inom klubben.

…och sen den 23e Augusti premiär för HELDAG i Oviken (4 mil utanför Östersund)

VeronicaP
6

Jag ser framemot hela tävlingssäsongen , att få träffa alla trevliga människor igen ute på banorna :D.

agnescarlsson
3

Jag ska börja tävla så det är super spännande!

Första starten blir nog på Jägersro den 12 April!

Dessutom hoppas jag att PIF håller sig såhär bra uppdaterad och rolig att läsa som den har varit i år!

savrarpstuteri
4

#0 vilket bra initiativ till en positiv tråd 🙂!

Jag ser fram emot att få jobba med alla underbara människor som på ett eller annat sätt "driver" ponnytravtävlingarna.

… … …. …. att få en  efterträdare på ordförandeposten.

… … …. …. att fortsätta förvalta den goda anda vi har i JVP och hjälpa till med de aktiviteter som planeras för dess medlemmar .

… …. …. …. att få se Sävrarp´s Zatsiki 634 o Tim Högqvist på tävlingsovalen igen.

Jag tror att 2014 blir ett riktigt bra år 🙂!

Carpedium
4

Jag ser fram emot att få se vår uppfödning Genova född -11  på banorna.

Genova bor i Umeå och är efter Gumino och Primusa .

Sedan 5-årsbaggen och 5-årsmästerskapet med storebror  Dallas…

MagganS-B
2

Jag ser fram emot en ny tävlingssäsong med våra uppfödningar. Skall också bli kul att se dom ostartade på banan! Lycka till 2014 alla ägare/tränare/kuskar!

tomj
4

#1.  Jag ser även fram emot nästa-års nomineringar av 2013-års bästa ponnysar då i 1a hand årets 4-åring där vi i Östersund hoppas att Månstorps Opal blir nominerad, och sen även står som vinnare i sin klass, här nedan från segern i Sundsvalls Mini Open Trot där han slog

självaste Ramona Mustang och i Östersund där han vann PEV Mästaren

och slog världens  snabbaste shettis GOLDA APACHE! De Ni!!!!

Lycka Till Palle!

amandahandersson
11

Jag ser framemot:

- Att fortsätta följa Razmus Raids framfart på banorna. Säsongen 2013 var mycket stolpe ut, och då blir 2014 stolpe in!

- Att följa Zidane Zojvide som äntligen fyller 3 år och får komma ut på banorna!

Och vem vet, jag kanske blir less mammaledigheten, dammar av kördressen och slänger mig upp i sulkyn själv…. ;)

tomj
5

#8. Det var possitivt att höra! Amandah i jollen igen! Kanske får du köra Musse ett lopp under 2014, Emmy brukar vara så snäll!!

och jag kan vara barnvakt till mini när du kommer till östersund!!!

tomj
2

# 8-9. Amandah + Musse = Sant???! Vad säger du Emmy?

C-Ainerud
2

Vad roligt att läsa om allas förväntningar för 2014

Jag kommer på spännande saker hela tiden. T.e.x så är det alltid roligt att se när allas 3-åringar kommer ut, även att se hur de nya 4-åringarna har utvecklats under vintern osv. Speciellt spänd är jag att få se en av våra uppfödningar komma till start, Jetsson -11 e.Gumino u.Josephine som Caroline Johansson tränar. Hur kommer Elitloppet att se ut?! Guldstoet i Umeå kommer nog bjuda på massor av fina ston. 

Listan blir lång :)

VeronicaP
3

Kom på en sak till jag verkligen ser framemot , det är att få se våran fina Slättens Spotify på banan med sin duktiga kusk, Dalsgårds Jasmin på banan med sin nya kusk och ägare :D

Finns hur mycket som helst jag eg skulle kunna skriva här i denna tråden :D