Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettannonser
Läst 1022 ggr
stinadrugge
0

Backontrack stalltäcke.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Royalblått med ljusblå och svart kant. Väldigt stor storlek men går att sy in om det behövs.. Täcket är helt, alltså inga revor. Har inte bestämt pris ännu, men nytt kostar det runt 2500 kr.

Skitigt på bilden, men går att tvätta.

stinadrugge
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ny bild, tvättat

giffan
0

När har du bestämt pris?

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Mariasoderstrom
0

säger som #2 .. (: är jätte intresserad av täcket . säg ett pris (:

stinadrugge
0

2000:-.. Vi gav 2500:- för det när det var nytt, och det är inte mycket använt..

stinadrugge
0

Någon som är intresserad?

ozzkan
0

#5 Varför ska du sälja det? Har du sett att det har hjälpt?

stinadrugge
0

Jag använde det förut på nätterna men var då tvungen att fara till stallet och ta av det själv på morgon innan han gick ut i hagen, vill inte att han ska ha det i hagen eftersom det är ganska dyrt. Så nu använder jag det inte eftersom jag inte orkar fara dit och ta av det.. Han har haft ganska myckret spänningar i rygg och hals som faktiskt släppt under perioderna han haft täcket.

Jagz
0

Jag vet vad backontrack är, eller visst värmer det? Berätta gärna om era erfarenheter av backontrack.

stinadrugge
0

Det är ju IR-trådar i täcket som strålar tillbaka värmen som hästen har, vilket skapar en genomnlödning = bättre blodcirkulation.

thilda-
0

åh gud! skulle verkligen vilja ha ett Backontrack täcke! men det dåliga är att jag har inte råd xD såå typsikt då jag har gjort av med alla mina pengar som jag har tjänat i sommar ^^

Jagz
0

Vet någon var man kan få tag på backontracktäcken (nya alltså)? Berätta gärna om fler erfarenheter av backontrack.

Edde
0

Lillahästen i Stav säljer Back on Track produkter till suveräna priser!

Jagz
0

# 12 Okej :) Var finns affären? Hemsida?

[Thiger]
0

13# hemsidan är www.lillhastenistav.se

Maila dom, så får du priserna över Back on track. Jag har själv beställt därifrån, och det är som 12# säger : suveräna priser!.

Jagz
0

# 14 Tack! :) Okej, vad har du beställt för något? Ett täcke? Hur mycket kostade det isåfall?

[Thiger]
0

14# nopp inget täcke, jag köpte ben paddarSkrattande

Vintertäcket kostar 2000 kr. Och dem andra kostar 1500 tror jag, kommer inte riktigt ihåg.

dom vanliga paddarna kostar 900 kr för 4 st. Och dom nya som har kommit ut kostar 1200, dom som man bara spänner till så man slipper stå och linda på och av.

Sen hade dom massa mer oxå, men kommer inte ihåg priset. 

Det kanske finns någon annanstans som det är billigare, men inte vad jag hittatFlört

Jagz
0

# 16 Okej, tack :)