Fotograf på lojsta
Hej tänkte fråga om det finns någon här som ev fotat russtoet Minnas 4437 f.2002 hon är brun med stj o snp (frysm 204) 125cm e. Junisorken u. Maizena ue. Center
ursäkta om jag tar tråden men kanske har någon fotat bess om hon har gått där
#1 Vilken Bess menar du? Enligt allbreedpedigree så finns det en Bess som är född 1981 e. Pinocchio u. Jessica ue. Dorn men hon är nog inte från heden nej. Pinocchio har ej gått där ialf. Hon e från Rungegårds stuteri
#2 Hänvisa mej inte dit då jag redan lagt ut en sådan tråd där. Finns säkert ett par personer här oxå som fotat på lojsta.

Okej, ta det lugnt.. Det var bara ett tips..
Josefinejumpforjoy.blogg.se
3# det är den bess
#5 Bess ägs/ägdes( vet inte om hon är i livet nu..) av Benny Östman på Gotland.samma som är uppfödare på kronós.
jo det vet ja men är det nån som har en bild på henne
Jag skulle åxå behöva bilder på Bess, alltså mamman till BETSIE!

Någon som vet vem som tävlade Bess och mellan vilka år, samt vilka banor hon huvudsakligen tävlade på???

Jag har också sökt bilder från lojsta 2002 utan resultat, hoppas på napp nu, söker Lingelas föl Blexter som föddes då.

#12 Det är Bessy Sun, Bess var svart

#10 Bess tävlade 1984, 1987-1988, 1991-1996. Som treåring i Tingsryd, senare ägd i Stockholmstrakten. Hennes bästa år var nog 1994, då gick hon för första gången under 2.00 och satte sitt rekord 1.56,4a. Jag skulle tro att det finns foton på Bess att köpa i Kanal75s och/eller Tarzans arkiv; hör med dem.