Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettannonser
Läst 1320 ggr
Qvanting
2

Ponnygrejer säljes!

Då jag slutat med ponnytravet och gått över till stora så har jag ganska mkt ponnysaker att sälja:) Bland annat två st sulkys, remsele, Huvudlagsunderlägg, förbyglar och mkt mkt mer!:) Bara att fråga så kanske jag har det! :P

ginher
0

gamacher? :)

Durris99
1

vad för vagnar har du?:)

mirandaxe
0

Vad är det för sulkys? :)

Qvanting
0

#1 jag har ett par "rid-senskydd" som jag använt som gamasher på min ponny:) Kan skicka bild?:)

Qvanting
0

Det är en blå utan QH med sits och en silvrig s-sulky med sits och hjul:) båda är nymålade och fina i lacken! Båda funkar till A och B ponny:) Bilder kan fixas om så önskas!:)

AmeliaA
0

Skulle gärna vilja ha bilder på den silvriga s-sulkyn! Vad ska du ha för den? var finns den och passar den maxat russ? :)

Qvanting
0

Har du någon mailadress så skickar jag dit?:) Med hjul vill jag ha ca 4000 för den, något mindre vid smidig affär:) Den passar mitt russ och han är 127 så den passar stort russ:)

AmeliaA
0

Ja du kan skicka de till amelia.andersson@hotmail.com :)

Lucky12
0

Var bor du?

Ammiii
0

Vad är det för blå sulky, prisklass?

Qvanting
0

Jag bor i Örebro:) Den blåa sulkyn är en lite högre, har haft 26 tums hjul på den:) Inte så dyr:)

Sandraerikss
0

!Ha Du något grönt/gult vinnartäcke?

Lucky12
0

Hej! Ska du till tingsryds bana eller kalmars någon dag? :)

orangeh
0

Vintertäcke och stalltäcke str 115, färgglada benlindor, lädergrimma, något orange?

Qvanting
0

Nä, tyvärr ska jag inte dit något:( Benlindor i blått, grönt och rosa finns:) Inga hela täcken;)

hannahnorpan
0

Vad har du för selunderlägg?

Ammiii
0

Du har ingen gammal sulkydyna och små sulkyhjul ligger och samlar damm?