Solvalla 18:de?

Ska stryka.
vi ska anmäla Torpets Gynna i propen grundlag 3.18.

Jag ska anmäla Zeebson 2,20,7 till proppen 2,18 i rekordhandicap.

Tänker anmäla till 3.00 proppen.
#1 Varför ska ni stryka ????

#4 , Hade anmält men medalj har fel balans och är inte hel. #5 Fin bild ;)
Rackham den röde änmäld

har precis anmält var SÅHÄR när att glömma anmäla. panik.

har precis anmält var SÅHÄR när att glömma anmäla. panik.

Nu är NIck`N anmäld :) Får se hur han går nu i veckan , har märkt att han travar illa o reagerar i ryggen:( men men:)
Nu är Torpets Gynna anmäld :D
Har anmält Monté Mira till 2.18 proppen
bonnie || propp 8
Har anmält Cabajo i prop 7 å 8
har anmält celsius II till prop 11 2.05 =)
Undra när startlistorna kommer :D
ja eller hur #16 e jättenyfiken :D
ingen som kan kolla på kanal 75 om det finns listor ? (A)
Det finns inga - ännu (16.21)

Har anmält Mawerik o Loranga.. ja precis e det ingen som kan kika på kanal 75??
Det ska bli intressant att se årets bästa 3-åringar i 2.11-loppet. Perfekt proposition utskriven av Valla. Här kan det bli "åka av". Hoppas alla startar.

Här är dem.

Fina lopp man kommer få skåda.. Kameran e med;)

Medalj fick skapliga lopp men endå ska jag inte köra till vinst! Jullan är däremot ny på banan, så henne kräver vi inte mkt av!
#14 Kul att du äntligen får ut Cabben Maria! Kommer inte kunna se honom :'( :P

Jolly jojo ska starta :)
Haha vad roligt ..Mira och morsan Jumona kom med i samma lopp och volt

kmr nog bli en fin travdag de här:) tar med mig kameran :)

ska fota=D mejla om jag ska fot a nån speciell
Någon som vet när första start är ?
Du får jätte gärna fota på O'fritz :)
#30 All information kommer (som vanligt) på SPTS hemsida i god tid innan tävlingsdagen.
#32 god tid och god tid. För mig är god tid nu. Min pappa måste veta hur dags mitt lopp ungefär kommer att gå eftersom han har jouren den dagen och måste byta bort det under dagen.
Nån som vågar tippa ? ^^
#33 Ring och fråga någon i SPTS styrelse, är i så fall mitt tips.
Första start är klockan 12.00
#36 tack så mycket :)

Åh, är det ingen från Bergsåker lr norrut som ska åka ner och har lust att plocka upp mig … ? (A)
#25 aaw Emma tackar vad du e gullig :D ja jag såg ni hade lopp både innan å efter :( men du kan kanske se lopp 15 :) du får iallfall hålla tummarna så hårt du bara kan hihi här är det order som ges ut

Kuuuuul…… Loranaga har blivit me plockad i ett lopp hon inte ens va anmäld till!:/

Jag startar i lopp 11 med min häst Harmoni.Spår 1 och jag har precis kvalat.
Är det nån annan som startar i det loppet?
#39 asså jag kanske inte ens åker med till Valla, Image ska ju starta på Eskilstuna samma dag :P HAr inte riktigt bestämt mig än. Annars är det typ första gången jag inte åker med XD

Förslag på tips solvalla 18/8
lopp1 Måntorps Hoffa
2: Indiana Dar
3: Cabajo
4: Micklas
5: Smedens Atack
6: Cikoria
7: Maxxum
8: Mazarin Ernst
9: Jagga Ess
10:A.C.s Julia
11:Harmoni
12:Rebecka Ernst
13:Fantazia
14:Asta IV
15:Så Söt

Detta tror jag!
lopp
- måntorps hoffa
- indiana dar
- bergas flisa
- mogwli
- smedens attack
- torpets gynna
- maxxum
- mazarin ernst
- bam-bam
- Hoppas på A.c´s julia!! Annars mimas disney
- harmoni
- rebecka ernst
- fantazia
- svedens medalj
- cabajo
#42 jaha visste inte att hon skulle starta men du vad tomt det kommer bli utan dig där då å vem ska alla fråga om hjälp du måste ju följa med till valla de kommer inte klara sig annars haha :D kram

Dessa tror jag att främre placeringarna kommer stå mellan.
Lopp 1: Måntorps Hoffa/ trollminn / Linhagens Fritz
Lopp 2: Indiana Dar/ Rosenhälls Mawerik/ Pearl
Lopp 3: Cabajo/ Neith
Lopp 4: Mowgli/ Tyson II/ Micklas
Lopp 5: Smedens Attack
Lopp 6: Cikoria/ Torpets Gynna/ Prisol
Lopp 7: Maxxum/ Romans
Lopp 8: Mazarin Ernst
Lopp 9: Nova II/ Lill snyggen /Jagga Ess
Lopp 10: Mimas Disney/ Ac Julia/ Rågsvedens Kotuku
Lopp 11: Harmoni
Lopp 12: Rebecka Ernst/ Celtic/ Piparbo Lukas
Lopp 13: Stella/ Tysse/ Maxxum
Lopp 14: L:A Primus / Källbergets Elcapon/ Svedens Medalj
Lopp 15: Cabajo

Skit kul att valla lägger ett kval mellan lopp 4 och 5.. Det förstör ju värminingarna totalt när dom inte har nån rakbana eller rundbana!
Nån som vet hur lång skogslingan är? Och om man får köra där?

#47 Skogsslingan är BACKIG! Det börjar typ med en jättebacke, så det är inget jag vill värma på.

#48 aha meen åå jag hatar solvalla!! Därför jag aldrig brukar åka dit med våra!!
#45 Funderade också på de, har rätt mycket häst :P
#50 exakt å då kan du peppa mig också va min coach å sådär haha :D
#51 aaa, får se. Det lutar iaf åt Valla. :)
#52 bra hoppas på det jag får väl övertala dig i stallet de närmsta dagarna annars :D tror alla vill att du följer med dit undantag för micke för det e väl han som drar till eskils eller?
#53 aa, han måste dit :P
#54 okidoki då vettja :D syns sen i stallet kommer typ 4 jag ska köra cabben då ska ni köra nån så jag kan hänka eller?
#55 Funkar det med vagn till Cabben på Valla föresten? Vi har typ redan kört alla :/
#56 Vadå funkar det med vagn på cabben nu hänger jag inte me riktigt haha :D men om du menar vilken jag ska ha så e det såhär att pearl går ju ut i loppet innan så jag tar inte den sulketten utan micke skulle typ fixa den där andra, sätta på ett ordentligt hjul :) aah ok vad trista tt ni kört alla redan då får han gå själv idag då men det dör han verkligen inte av :)
Är det värmingen mellan varje lopp eller är det särskilda pauser?

#58 ja det är väl som vanligt dom brukar ha, värming mellan varje. Det står på deras hemsida att kval kommer köras mellan lopp 4 och 5 så då antar jag att dom har värming mellan varje på typ 10 minuter knappt det!
#59 attans då. hatar när det är så på banor där det inte finns någon annan bra slinga/bana att värma på.

#60 ja precis jag med. Vi brukar värma våran shettis sedan går hon ut i lopp direkt då hon behöver vara rätt så varmi kroppen för att hon ska slappna av och nu blir det skit med det!!
#61 precis samma med mitt russ
#57 aa, det var de jag menade :P Bra att det ordnade sig.
#63 aha jag e så seg idag så jag fattar ingenting hehe :D ja bra att det fixa sig :)
skit bra lopp ju

Zeebson vill vinna ;) elr hur emilia :P

Måste ju bara säga att jag tycker att det är Jätteroligt att det finns dom som tror att Cikoria har en chans till placering i morgondagens lopp =) det blir trots allt hennes tredje start, så man får väl hoppas på det bästa =)
//Förväntansfull kusk och delägare, Linnea =)
#47 mellan lopp 4 och 5 får man värma på innerbanan i bakvarv.

jag ska stryka, ringer man till dom som de står Upplysningar på?? eller?
# 69 Varför? ;/ Japp, det kan man göra! Jag har gjort det i alla fall. Jag brukar ringa Madelene Melander.

#70 okej tack! neu han kändes ofräsch i vänster bak idag när han skulle gå sista jobbet innan imorn. ;/ tråkigt, menmen.

Det blir andra gånger :)

ja men toppen solvalla att ni kan skicka ut program itid.. yeeeh.!
#73 De hinner inte skicka ut program eftersom anmälningarna är på en måndag, man får läsa på hemsidan. De brukar fråga om man gör det när man anmäler.
#49 Hur gick det för din häst?

#75 hehe jadu våran lilla 3åring överaskade och gick o vann! Som tur var så blev värmingen bra då innerplan fick man köra på under kvalen,