Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1996 ggr
jessssica
0

Resultat Eskilstuna 5:e augusti

Nån som har resultat därifrån??

jessssica
0

Vill veta hur det gick för T. Monljus och Bejla b.la…..:P

Tyfon
0

hur gick det för Maretto i monten?

Pikant
0

Maretto vann:):)

xxeliiinxx
0

skriv resultat när ni vet:P

casandra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan ju säga resultatet i mitt lopp, (lopp 6)

1. Grann - 2.04,3* g
2. Ceasar II - 2.00,2* g
3. Solos Harry Boy - 2.05,2* g 
4. Sanna - 2.12,1*
5. Moses - 2.09,5
6. Hults Pirita - 2.14,0 g

str. Nypon II

Moses på bilden, hemkommen från Sundbyholm :)

casandra
0

Och så kan jag förövrigt tala om att Micklas vann lopp 9 och satte nytt svenskt rekord! :) Grattis

casandra
0

Lopp 2: Maretto
Lopp 6: Grann
Lopp 8: Pearl
Lopp 9: Micklas
Lopp 10: Twix
Lopp 11: Romans!

Måste ge ett extra stort grattis till Bark-familjen till att Romans tog sin första seger idag, sin femte start :)

ElisabethA
0

Någon som har resultat från shettisloppen?

Geminii
0

Maretto  gick 2.00.?, lill-snyggen 1.52.?

lopp ett :

Sting 2.22.3

Pepito II 2.27.7

tejas bon mickette 2.37.0

Lopp3

Butterfly 2.59.7

Emmeros Jennie 3.07.7

Hamras hurricane 3.15.0

Lopp 5

Rovalds zurfa 2.46.4

Mermax 2.51.5

Helium 2.54.8

Lopp 8

Pearl 2.04.0

Monte Mira 2.13.0

Hults Plexuz 2.14.5

Lopp 12 Tysse 2.10.2

Solos Harry boy 2.06.5

Lojstasafir 2.10.2

Lopp 13

Angel 2.38.0

Simba 2.46.5

Askö Toraxa 2.44.1

Lopp 14

Piggybank 1.55.2

Nova II 1.56.8

Ceasar II 2.01.1

Odena
0

#9 ojj va fort det går för 3-åringarna Pearl 2.04 Förvånad

proppenpropp
0

äre  ingen som vet hur det gick för Micky? tro han var med i lopp 14 :P

proppenpropp
0

äre  ingen som vet hur det gick för Micky? tro han var med i lopp 14 :P

PromiseMinanMorfeus
0

Grattis Cecilia Karlsson till segern med ButterflySkrattande

Kima
0

nu måste väl pearl vara snabbaste 3 åringen ?

fan_idole
0

Pearl är årets snabbaste 3-åring. Micklas gick svenskt rekord 1.42,3 voltstart för äldre h/v. Micky var näst sist!

deweycheatumnhowe
0

Det stämmer

1:a Pearl 04,0

2:a ( Delad ) Zlatan Nick och Lina Scott 05,5

4:a Djinn Ess 06,0

5:a Mirana 07,1 ( ? )

6:a Lolita Dar 08,2 ( ? )

7:a Tysse 10,2

8:a Kålmans Primavara 15,6

mariasjoholm
0

#16 Lina Scot med ett "t" om hon nu måste omnämnas var vänlig stava rätt. Tack.

FridaSimonsson
0

Resultat lopp 4 ? :)

deweycheatumnhowe
0

Lina Scot

Rätt ska vara rätt.

Boode
0

#12 micky var opl. på en 10 tid tror jag

jaegeer
0

nån som vet hur det gick för tejas monsork?

fan_idole
0

Russloppen

Lopp 2 (monté): 1) Maretto 00,5; 2) Lill Snyggen 52,6; 3) Micklas 51,0.

Lopp 4: 1) Akilles 17,4; 2) Lojstasmaragd 16,6; 3) Monte Mira 17,5.

Lopp 6: 1) Grann 04,3; 2) Ceasar II 00,2; 3) Solos Harry Boy 05,2.

Lopp 8: 1) Pearl 04,0; 2) Monte Mira 13,0; 3) Hults Plexus 14,5.

Lopp 9: 1) Micklas 42,3 (sv. rek.); 2) Iva Roll 47,0; 3) Uron G. 51,0.

Lopp 11: 1) Romans 18,7; 2) Neith 21,1; 3) Troya Viking 23,7.

Lopp 12: 1) Tysse 10,2; 2) Solos Harry Boy 06,5; 3) Lojstasafir 10,2.

Lopp 14: 1) Piggybank 55,2; 2) Nova II 56,8; 3) Ceasar II 01,1

juliapettersson
0

Några tider från russkvalet?

jessssica
0

Vill väldigt gärna veta resultat från lopp: 5, 7, 8, 11, 13, 15

Boode
0

lopp 11 vanns av romans

fan_idole
0

Russkvalet: Maxxum 06,8; Cassiopeja L. 18,3; X Krut 16,7; Greta Gross 23,7; Cabajo 23,1; Embla Tess 48,1; Sockervadd 52,1; Charlen 56,9. All utom den sista gdk.

Geminii
0

#23.  Russkvalet: Maxxum 2.06.8 g, Cassiopeja L 2.18.3 g, X-Krut 2.16.7 g, Greta Gross 2.23.7 g, Cabajo 2.23.1 g, Embla Tess 2.48.1 g, Sockervadd 2.52.1, Charlen 2.56.9 g.

Alla godkända utom Charlen.

ElisabethA
0

Någon som vet hur det gick i shettiskvalet?

Trav_
0

Vill bara säga ett stor grattis till Fanny nilsson och neith som tog hem en fin 2:a plats,

Och Divansson som sa sig ha så hårda lopp fick med sig två fina pokaler hem! Grattis

TorpetsGynna
0

Jag blev 4:a med Torpets Gynna i lopp 3 :D

Miii4
0

Hur gick russmonten?

Såg sedan… men hur gick Pigall idag??

Trav_
0

#31 Pigall blev dg idag!

jessssica
0

lopp: 5, 7, 8, 11, 13, 15 ??

iiirma
0

Hults Plexus var iaf jättebra idag ;) 3a på 2.14,5g och 4a på 2.16,3 :D:D Tidigare rekord 2.18,3 ^^

Boode
0

Grattis Irma :D

iiirma
0

#35 Taack :D:D Grattis själv ^^ Vad gick hon?

divansson
0

Tack.. :)  Men ja är fortfarande Inte nöjd.. en störde min häst, där rök min seger.. :P aja, de kommer nya lopp.. :P

Boode
0

#36 tack :) Hon gick "bara" 2.02 men jag drev inget sista 500 utan hon fick lunka. Hade ju 4 platsen säker och skulle inte hinna fram till 3an.

juliapettersson
0

#37, jo, lopp 6 var väldigt rörigt. Grann fick hästar som galopperade och "stannade" framför honom tre gånger, men kunde vinna ändå :)

divansson
0

#39 jaa, välldigt :S a, det var välldigt bra gjort den segern ;)  Spec. rörigt i Starten, där fick iaf jag en häst framför mig båda gångerna, så de vart galopp i den giltiga starten när nån körde över frambenen.. :P

hehe, smart som man är var man rasande, har ja rätt å va å.. :P

ozzkan
0

Hur gick det för Dolly Roll i montén. Grattis Svante:D

Trav_
0

Dolly Roll var 4:a i montén om jag inte minns fel!

Millaaann
0

#34 GRATTIS IRMA, kul att han sänkte sig me o gick så bra :)

iiirma
0

#43 Tack så mycket ^^

MonteMira
0

Vart mycket överraskad  över Mira idag oxå. I lopp 4 kom vi trea(1680m)o sänkte rekordet med 3,7 sek och i andra loppet kom vi tvåa(2160m) o där sänkte hon rek. med 5,6 sek. Vet inte vad som har flugit i den hästen. Hon älskar verkligen Eskilsuna =D Så himla roligt att hon har mognat =D

Vill berömma denna travdag. Mycket bra speaker och loppen rullade på, och resultatspapprerna var mycket snabba =D Hela dagen was PERFECTSkrattande

ozzkan
0

#45 Va kul att den va bra, för ja va där förra året på "samma tävling", o då va det inte så bra, men det är bra att dom ändrar det så att det utvecklas :D

Jagz
0

Ett jättegrattis bl a. till Grann och Marika till eran seger, Casandra till en fin femteplats och Irma till fina placeringar och nytt rekord och dessutom till Julia för Rosalies fina poäng på utställningen den 4 Augusti (39 p) ;D

Kris_J
0

Ja äta på MC Donalds har det ju nästan alltid blivit på hemvägen från tävlingar. Ibland har jag "råkat" missa en sådan avfart….Oskyldig

Värsta minnet av att äta på MC Donalds var när ÅPTK gjorde en tävlingsres till Rättvik…. URK! Då var det MC Donalds för hela slanten. Sedan var jag och Therese botade ett tag vad det gälde dylik kost.

Veritas odium paretFörvånad

Erja
0

Stort, stort GRATTIS till min favvo-hingst MICKLAS!!! Vad har jag sagt ;) Och Jannie också, ni är Super Cool

juliapettersson
0

#45, grattis!! Funkade det bra att ha käken bakom bettet?

#47, tack Karin!

divansson
0

hm, Grattis alla plaserade i alla lopp ;)

MonteMira
0

#50 JAA hon gick jätte bra på de =D Vilken kanon idé det var Cool Tack så mycket för tipset. Vart dessutom tillsagd av en (nämner inga namn) om att inte ha den så, men tycker att jag känner hästen bäst, och jag gör inget på henne som skadar. O se vad resultatet vart Flört

Geminii
0

#1 Tejas Monljus var sexa eller sjua..ej säker.

Nitro
0

Kort på Butterfly! 
Stackars lilla, tyckte det var jättejobbigt att åka transport i nästan 4 timmar.
Han gjorde det jättebra.

Nitro
0

Dolly Roll i montén.

Nitro
0

Ett till på Butterfly

Nitro
0

#34 Jag tittade på det loppet och måste säga att jag  blev lite impad av Plexus. Han såg inte riktigt ut att vara på hugget i början av loppet och släppte förbi sig massor av hästar. Sen gick han fort senare delen av loppet, bra gjort av en 4åring! :)

iiirma
0

#47 Tack så mycket! :D ^^

#57 Åh! Tack! Ja, han måste verkligen komma in i tempot innan han får upp farten, så man får ta det lugnt i början om de inte ska bli galopp ;) Han går bra tillslut! Tack så mycket!

MonteMira
0

#58 haha precis som min Mira, hon måste också få upp tempot.   Men sen kommer raketfarten =P därför är medeldistans perfekt till henne =D

Geminii
0

en sak som jag tänkte på när jag kollade resultat ifrån eskilstuna var att i montén så var Mr Candyman struken för hälta men han fick starta i travloppet samma dag..hur gick dt till?

iiirma
0

#60 Det funderade jag också på :P

iiirma
0

#59 Haha! Jag som tyckte att hon stack iväg väldigt bra jag ;)

divansson
0

#60 om han tävlade i travlopp före kanske han gjorde det där, annars är de då bra klurigt :P orkar inte kolla listorna, men men..:P

Kristina-
0

I Lopp 2 var Mr Candyman struken för hälta med startförbud 6 dagar med friskintyg. Sedan gick han ut i Lopp 12 iallafall, där blev han dg och rapporterad. Hur har detta kunnat gå till att han fick starta i Lopp 12 trots startförbud ?

divansson
0

#64 skumt.. :/

casandra
0

Jag kan inte säga säkert, men när jag var in på inskrivningen så tror jag att det var Mr Candyman någon höll på och skulle stryka från montén, för att ryttaren var för tung och han skulle få ont i ryggen, men att han skulle gå ut i travloppet iallafall.

Jag är inte helt säker, stod ju och pratade med Ylva samtidigt så. Men jag tror det var därför.

Geminii
0

men varför står dt han han är struken för hälta..kan man inte stryka för någe annat då..

Jennie_A
0

Jag vill minnas att jag tidigare läst att Mr Candyman var struken från montén med orsaken "annan giltig strykningsorsak" på resultatlistan, men nu står det hälta?!

Brunzell
0

#68 Det är inte första gången resultatlistorna har ändrats TYVÄRR!

divansson
0

kom å tänka på rätt som de va att jag skulle värma innan lopp 1, vi var där ca30min innan väntad värmning, då stog de Två hästar i boxen jag skulle stå i, inte första gången kan jag säga.. *host* tror inte de var ngn inne på denna sida(?) men iaf, då vart vi 40min försenade, de hade inte sagt till de vid inskrivningen heller, så de visste inget, tillslut fick vi en box i samma stall som två andra som skulle ut i samma lopp.. så ett trehästarsstall med tre hästar i samma lopp. Typiskt.. Om man verkligen måste byta box så kan/lä men ju iaf säga till i inskrivningen, knäppt.. :P om intevi ordnade upp med ägarna och inskrivningen nu, å de inte tog ur allt ur boxen så hade vi liksom, seta här med 2-300:- i böter.. jättekul liksom.. :P Den första som snodde våran box var på valla -06 de var från samma hemmabana också.. :P bara för att de inte ville stå i en box där de inte hade "egen utselningsplats".. jädra sura människor.. :P  VARFÖR kan inte folk kolla på boxlistorna och bara INSE att de ska stå i den box de blir tillsagda att stå i? :@ Vissa har ingen Hjärna att Fatta att de bara skapar PROBLEM.! *HOST*

juliapettersson
0

Mr Candyman var inte alls struken för hälta, ägarna strök honom för ryggömhet. Han fick ont i ryggen utav ryttaren, men fungerade utan problem framför vagnen.

Kristina-
0

#71 Om man går in på SPTF och läser resultatlistorna så står det att han var struken för hälta precis som jag skrev. Men nu har jag fått veta att han tydligen var struken för att ryttaren var för tung och att det står fel på listan .

Cnox
0

Björksta delit har sänkt sig från 2.46,3 till 2.29,9 på två starter. alltså 20 sek inom 3 veckor!!

joakimgranlund
0

**hejsan jag är ny och heter joakim granlund och Äger lindåsens Najd a som startade 5 augusti på sunbyholm men har ej fått reda på resultatet till hennes två lopp är det någons som vet ? kanske var lopp 3 och 11?Skrattande
**

Millaaann
0

eeeh borde du inte veta vart du kom…o vilka lopp du körde..kolla SPTF/RESULTAT

stallnysater
0

Lindåsens Nadja blev i
lopp 3: 7:a på 3.19,7
och i:
lopp 7: struken pga hälta (fick startförbud och 6 dgr + friskintyg)

~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se

joakimgranlund
0

okey men jag har Leasat ut henne så jag visste inte bor en bit ifrån och det är min pappa som känner dom men tack får resultatet

joakimgranlund
0

har precis tagit Licens så jag har inte startat så mycket!