2013 års statistik
Är det någon som vet när ponnyarna kommer in i ett sportsystem liknande stortravarnas? Det börjar bli rätt irriterande med alla dessa löften som aldrig infrias. Nu börjar det bli svårt att anmäla till rätt lopp.
Tack. Såg dessa listor nyss.
#2. Nu har du intressant nattläsning!
Saknar den statistiken som visar alla ponnyns starter från föregående år, lopp för lopp.
(För den som inte redan upptäckt det kan jag tipsa om att i blåbasen finns en ponnyns totala resultat samt årsvisa summeringar)
Veritas odium paretFörvånad
Kan meddela att inte alla resultat stämmer på blå basen inte på en av våra shettisar i alla fall :)
Saknar också den "gamla" typen av statistik. Sen undrar jag om någon vet när ponnytravet får de utlovade statistiklistorna som stortravet har. Så trist att det alltid skall skjutas på framtiden.
Håller med TS, både Norge och Finland har ett bra utbyggt system där du kan söka på häst. Danmark har jag tyvärr ingen koll på. Om ST nu skall ha hand om ponnytravet tycker jag det är krav att ponnyerna skall ingå i det sökbara system som stortravarna finns i

Allt är inte i fyllt i blåbasen från 2013 de ligger lite efter och det får vi nog förvänta oss att de kommer att göra
Jag saknar den statistiken med Kristin , års statistiken per häst
Tycker vekligen årsstatistiken borde vara kvar som det var förut för både ponny och kusk. :/