tippa 1-2-3

Make My Day eller Lojstasafir tar hem detta för russen :P

hoppas och tror på Macke och angelica i russloppet och är väldigt nöjd med shettisloppet och tror vi har en rätt fin chans :D Franciska Theresa är väl största hotet.

12-7-9
När går russloppet?
7-12-10

Zira kan bättre än vad raden visar så jag tror inte att hon är helt ofarlig. Gudrun Gross gjorde ett bra lopp i Eskilstuna den 5:e augusti och ska inte heller räknas bort. Lojstasafir såg fin ut i sina prestationer på Gotland.

men är dt inte tillägg vid vunna 1000, 2000, 5000 och 6000 så varför står inte kotick 3900 kr och Lill-klippen 3950kr på 2000kr distansen???

#8 men startprissumman räknas per den 2 juli (så de kan ha tjänat mycket mindre), och inte på de pengar de tjänat nu!

okej..hehe tänkte inte på de :P

Russ: Ultimo, Lojstasafir, Gudrun Gross
Shettis: Pigall ll, Franciska Theresa, Nordanåkers Wilma

Russ 1a lojtassafir, 2a ultimo och 3a jane roll och jag kommer nog en bit bak i fältet

så gissar jag att det blir

7-12-10

Franciska Teresa är farligast bland shettisarna.. Öppnade första varvet på 31 senast på Gävle så om orken finns så kan hon hålla en högre fart loppet igenom..
Russ loppet lite svårbedömt men ändå lite fördel till lojstasafir

#14, russloppet dårå..
Någon som vet när loppet går??

Första start 13.20 enligt deras hemsida. http://www.lindetrav.se/
men när GÅR ponnyloppet

4-2-6

#19 kolla på www.sorbyskogens.nu/olpts
#21 ää ja blind eller vart står de??

ne det står inte.. :( men hör med Giffan, hon vet nog när loppet går

hoppsan.. de bidde en repris

russloppet tar nog Make my day hem med angelica i sulkyn,sedan som andrahäst kommer nog Utimo och trea imål blir nog Jane roll Tror jag!
Shettisarnas lopp tar nog Nordanåkers wilma med linda i sulkyn hem antagligen på nytt rekord!sedan tätt tätt inpå har vi Fransiska Theresa på en andraplats å sista pall platsen tar nog pigall II hem!
Linde och Örebro brukar köra ponny loppen efter lopp 2, men jag har inte sett något program så jag vet inte nu då det är två lopp hur de gör.
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus

Hoppas Linis II vinner =)

*Linus II *

Lopp 1: Nr. 7 Franciska Theresa
Lopp 2: Nr 12 Make My Day

Pigall II o nordanåkers wilma i shettis loppet (håller på dom)
Macke i russ loppet :P

RADERAT FÖR DE VAR LÖJLIGT :D
#31 det är så löjligt att skriva att en shettis med rekord 2.47 eller vad han han nu har, tränar på 2 min hemma..
finns ingen vits med att sitta och skriva sånt.. visa i tävling att den kan springa istället.

#31 Mathilda var väl endå inte 100m bakom?

#33 svårt att bedöma avståndet när man kör , det var dom som stog brevid som sa det. spelar väl egentligen ingen roll, om det var 30, 50 eller 100 meter han hade ingen press iaf.

#32 han har inte 47 men oke. hahah ja jag hoppas och tror han kan sänka mkt mer :) men som ja skrev, så finns inte orken för en sånt tempo.

Men hejar endå på Pigall och Månstorps Inferno.
Heja Wb och Rollan :) Favorit i repris oh yes

#32 kom inte å säg att nånting är löjligt du Pigall II har den mest vinnarskalle som finns på vår jord SERIÖST!!!!! fyfan kusken vet vell själv va hästen öppna på åååh du känner inte pigall men jag har träffat han max 5 gånger å javet hur han är!!!!

´han kan springa hur snabbt som helst bara han har kondisen

Träna upp den innan man startar då?

säg det till ägarna

hallå lugnt . :) jag tränar honom inte, bara snabbjobben och han går på flera hektar bete. vi tävlar för att det är kul och han älskar det. jag varken äger eller tränar som sagt. :)
ska bli ett spännande lopp på söndag hoppas på bra väder och spets med ett jämt motstånd.

haha :P
NÄR går loppen,, HAr jhu inte ens fått nått program!
Shettis loppet går 12.35 och russ loppet går ca 13.45 som är efter lopp 2. Alla som startar blir bjudna på grillat!!!
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
i shettis loppet
1.a Linus II 2.a Nordanåkers wilma 3.a pigall II
russ loppet
1.a ultimo 2.a jane roll 3.a rovalds zoyerino

Dessutom är kvalet kl.16.00 ca
Allt står nu på www.sorbyskogens.nu/olpts
Jag tror på Lojstasafir. Han gick en bra tid på min hemma bana i helgen och han såg dessutom okörd ut. Kusken bara åkte med på fredagen. Vem äger honom? Är Lojstasmaragd i norrland ?såg att en Boden kusk körde honom.
Båda är släkt med min pålle. deras mammor stona är mor och dotter.
#48 Det är jag som äger båda. varför det var en boden kusk som körde Smaragd är för att hon är en nära kompis till mej.

LYCKA TILL ALLIHOPA IMORN :D !!!

Är det någon program förändring till imorrn nån häst eller kusk som inte startar??

Någon som hört vem som vann och tider i både kat A och B
Resultat kat B
1. Lill-Klippen 2.04,6
2. Make My Day 2.04,9
3. Gudrun Gross 2.13,3
4. Kotick 2.10,9
5. Jane Roll 2.12,5
6. Katrinebergs Jozze 2.28,7
diskade Ultimo, Rovalds Zoyerina, Lojstasmaragd och Lojstasafir

#54 Tack , då är det bara Kat A som jag vill veta med :-)

Kat A
1. Pigall II 2,35,1*
2. Nordanåkers Wilma 2,43,6*
3. Måntorps Inferno 2,50,1
4. Helium 2,55,3
5. Kompisan 2,53,6
6. Fame 2,58,2
7. Linus II 3,03,1
d Franciska Theresa
d Säbys Mermaids Rose
Grattis till alla placerade :) ville bra säga att det var himla synd att Franciska Theresa blev diskad, gjorde ett riktigt starkt lopp!

ingen som fota?? 

:) Grattis till segrarna :)

grattis alla :)
själv så skulle jag ha kommit till grillningen men mådde inte allt för bra så jag va hemma. men hoppas alla hade kul! :)