Vaggeryd 8 september
Vilka funderar på att åka?
Själv vet jag inte om jag tar med häst alls :P

beror på va de är för proppar.

Blir nog inget för oss där men vi tänkte nog anmäla till Agria försöket den 9 sept

Krockar tyvärr med Guldruss på skansen, annars hade vi tänkt åka….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

#1 Dom finns ute på nätet.
#2 & 3 . Tråkigt
Jag kommer med 2 iaf..sen har la syrran en hög me :)

#4 du vet sonen fyller år den 8 och han är inte alls intresserad av hästar så han vill nog inte tillbringa sin dag på trav.

om treåringen kan sköta sej i kvalet på mantorp så ska han debutera i prop 7, Gemini ska vara med i prop 10 och knaske..beror på hur han går i kommande starter vara med i prop 11 också.
Nej, propparna passa inte plexus :/
Tycker de har gjort lite underligt faktiskt (tänker på kat. B, har inte kollat A) :P De har 2.45, sen 400-1500 kr och därefter 2.25 och nästa steg är 2.00 o sämre tillägg vvv 3000 kr ! :O Hur tänker de då? Inget illa menat alltså, jag är bara nyfiken. Tre "tidiga" proppar, eller vad man ska kalla det, och sen ett jättehopp! Jag undrar bara….

kommer med en kanske..

Jag ska nog dit! =) Med Svartkrut och Timoon-X.
#8 det är menat som pengahcp, med en max tid på 2.00,0. så en 1.56 häst får inte starta i detta lopp :P

jag och neppe ska dit =) han känade ihop sin hundring han behövde idag för 400-1200 sen ska han gå 2.45 loppet också…mycke tillägg:P
nån som ska starta den 9?

Vi hade tänkt anmäla en shettis till den 9

Vill dit nu när jag kollat propparna prop 2 o 4 !
#11 Hehe, joo. det fatta jag, men tyckte de "hoppade över" en klass.. tillägg vvv 3000 kr är tufft för en som tjänat 2000 kr :P

ja ska nog dit
#16 Fast han har ju rätt bra rek, om man jämför me sina pengar. När Celektra hade 13 i rek hade hon runt 6000kr :)
#18 Joo.. kanske, men de som tjänat 9000 kr kan gå runt 2.05 och det är alldeles för nära ;)

#16 Hänsyn togs till se som är i ARGIA klassen dvs upp till 8000 :), det går dagen efter
#20 Jahaa.. den proppen missa jag, lite intressant x)
Alltså om han tjänade pengar den 5 agusti räknas inte de?

#22, Till agria? Nää, det står ju 2 juli i proppen ;)
#23 Hehe, joo, men var tvungen att få det bekräftat så jag inte såg i syne ;D

#24 Jag har me haft problem me den propen xD