Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1334 ggr
Maretto
0

Kusk/ryttare sökes

Jag undrar om det finns någon som skulle vara intresserad utav att köra och rida shetlandsponnyn Bårarps Braveheart den

3/8 på Jägersro både monté och sulky, 5/8 på Eskilstuna både monté och sulky och den 12/8 i monté på Halmstad.

Maretto
0

Bild på Havren :)

Maretto
0

putt

Nathalie_p
0

Hej, jag skulle kunna köra den på Jägersro, i vilket lopp ska han gå??  Ska själv starta Roshems Red Baron i 2,47 loppet. du kan maila till roshems@swipnet.se eller på lee.n@hotmail.com om du är intresserad.

cornelia__
0

ring mamma 073-9071010 i morgon efter kl 3 om du vill att jag ska rida och köra

Maretto
0

Ingen som kan rida monté?

zorken-
0

skulle kunna köra på eskilstuna vilket lopp?

Fanny.H
0

Jag skulle kunna köra på Eskilstuna den 5/8.

EAndersson
0

Jag kan köra den på Jägers den 3/8 :)

Du kan mejla mig på And3rssson@hotmail.com. Vilka lopp och så :)

Maretto
0

#6 Du skulle inte kunna rida monté där oxå??

Till den 3/8 på Jägersro har jag fått tag i en kusk nu, men fortfarande ingen som kan rida honom. Svårt detdär med ryttare till shettis.

zorken-
0

#9 nej tyvärr jag har redan en bokad där=(men du kan adda mig på msn love_rino@hot……

Reva
0

älskar monté men för stor för shettis :/ väger 45 utan sadel o sånt så de går ju inte :(

Teja-Bea
0

Hej! Jag vet en jätteduktig montéryttare som bor här i Eskilstuna. Hon kan säkert rida den 5/8.

Hon heter Lovisa och är jättetuff ryttare. Hon har lärt sig på min gamla shettis Umil. Ett riktigt energiknippe. Hon har även ridit Nogerius häst Triztan i monté.

Hon heter Backman här på iFokus.

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Teja-Bea
0

Om du inte hittar någon som kan köra 5/8 så har jag även en jätteduktig shettiskusk "på lager"

14-åriga Elin rider och kör mina russ. Hon har även tävlat shettis tidigare. hon är lugn och sansad och en jätteduktig kusk. Hon bor i Eskilstuna.

EAndersson
0

Har du hittat en kusk till på jägers för jag hade gärna kört :)   And3rssson@hotmail.com :)

Maretto
0

Som det ser ut nu ska Havrens vanliga kusk köra på Jägersro och troligen på Eskilstuna också. Men hittar jag ingen ryttare till Eskilstuna den 5/8 så är det inte så troligt att Havren åker med dit då det är långt för bara ett lopp. Men vet inte säkert om hon kunde åka med till Eskilstuna och köra, så det kan hända att jag behöver någon som kör där ändå.

Teja-Bea
0

#15 som sagt, jag vet både bra ryttare och kusk som kan den 5/8

Emsaa
0

jag hade gärna ridit den i monte på halmstad men är nog förlång är 163 typ men på vikten hade det gått så går gör ju det ;) säg till om den ska gå nått "sulky" lopp på halmstad  eller i närheten så kanske jag kan hjälpa till om du är intresserad hotmail: flummbarnet__@hotmail.com

baronen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nepp kan inte har inte licens men han är min häst!!! Så det så så.

SimbaPebbles
0

jag  skulle kunna köra ¨på romme,solvalla eskilstuna axevalla och gävle

Maretto
0

Den gäller inte längre. Havren har redan kusk Jennifer Oscarsson…