Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettannonser
Läst 3283 ggr
KajsaLonner
3

Ametist säljes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då vi har två ponnyer i samma tidsklass säljer vi nu vår fina Ametist.

f. 1998

e. Jolly Roger of Marshwood

u. Gläntans Antonia

ue. Kärlingehults Orkan

Deltagit i lopp så som Kalmarsundspokalen, Ponnychampionatet, Mini Åbergs, SM m.m. En otroligt talangfull ponny med en löpskalle utan dess like. Snäll och stabil på hemmaplan men taggar till ordentligt på tävlingsplats och är därför ingen nybörjarponny. Rekord 2.22,2 satt i år. Fler bilder på stallrols.dinstudio.se

MYCKET noggranna med var han hamnar!

För mer info, kontakta Kajsa: caiza@live.se eller 070-591 0303.

Travponnyn
2

Åh vad fin! Om han fortfarande är tills salu så tror jag att du kan höra av dig till Solvalla travskola för ett mysigt och långvarigt hem fullt med kärlek. Ametist skulle få utbilda blivande kuskar och vara vår tävlingsponny. SNÄLLA

Travponnyn
0

Fortfarande till salu?

ekbacka
0

Ja det är han.

Travponnyn
0

Hör av dig till Solvalla travskola

giffan
11

#4 Vill solvallas travskola ens köpa ponnysar? Du skriver på många annonser men när man kontaktar dom så får man inget svar. Därför undrar jag vad behöver dom och till vilka priser?

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Travponnyn
0

#5 vi söker en shetlandsponny och när jag hittar en shetlandsponny som skulle passa skriver jag :) Jag vet inte varför de inte svarar tyvärr

VeronicaP
0

De söker en shetlandsponny de så jag idag på FB

agnescarlsson
0

Men jobbar du ens på travskolan för st är kanske inte så bra för Solvallas ryckte att du skriver dessa texter med "SNÄLLA"!

giffan
1

#6 Jo fast är man något seriös kan man ju svara även om erbjudandet inte är bra nog. Inte bara vara tyst.

~ Anneli ~ 

VeronicaP
0

#9 Solvalla travskola söker en kat A ponny såg jag senast igår , de söker tex på FB (ponnytrav)

giffan
3

#10 Jo jag vet dom söker på annons Men som jag skrev här tidigare så när man skrivit och erbjudit passande ponny så får man inte ens ett nej tack, endast tystnad.

~ Anneli ~ 

CarinaA
6

#11 Håller med, var i kontakt med dem i höstas o jag tycker inte heller att de verkar speciellt seriösa !!!!De väntar kanske på att bli erbjudna den perfekta travskoleponnyn/barnponnyn för "gratis" pengar ??!!

VeronicaP
0

#12 Kan så vara ;)

VeronicaP
4

Men för övrigt om jag är rätt informerad så är Ametist såld :)