Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: utrustning
Läst 1923 ggr
idagranskar
2

Göra egen kördress

Jag håller på att ta licens och jag ska köra mitt 10 provlopp på lördag och sen är det ju inte allt för länge innan säsongen börjar igen och jag har ingen dress och känner inte att jag vill lägga ut 3000-5000 på en kördress så jag har tänkt att sy en egen och jag undrar om någon utav er har gjort en egen och har tips och förslag hur jag kan göra den. Jag vet hur jag vill ha mönster och sånt men inte riktigt färgen men något mörk turkost kanske?

www.alifeasme.devote.se

My friend thinks he's smart. He said onions are the only food that make you cry. So i threw a coconut at his face. :)

Tusen
2

Jag har sytt de flesta av mina döttrars dresser. Jag vet de som köpt jackor i "rätt" färg och sedan sytt på band eller stjärnor eller vad man nu vill ha på sin dress.

idagranskar
0

I så fall vart har du fått tag på dom jackorna, för jag har varit inne på det men jag vet inte riktigt vars jag kan få tag på en bra jacka.

www.alifeasme.devote.se

My friend thinks he's smart. He said onions are the only food that make you cry. So i threw a coconut at his face. :)

giffan
0

#2 Vi har köpt vanliga jackor som man ibland kan köpa som klubbjackor, dom brukar vara enfärgade, sedan kan man sy på det man vill ha på.

Eller så kollar man med någon stor kusk om dom har en dress man kan få ta över. Nu får man inte köra i dom som dom är, men man kan ju sy på någon detalj på den befintliga dressen och det kanske går att regga då istället.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

idagranskar
0

Okej, tack för svar #3 och #1

www.alifeasme.devote.se

Terja
0

Är det någon som vet om man får ha luva på dressjackan? :)

// Lina

Carpedium
1

# 5 Nej man får ej ha luva på jackan !