Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 501 ggr
FridaSimonsson
0

Sundsvall Open trot : )

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vem hoppas ni vinner bland varmbloden :)?
Själv hejjar jag på Citation och snygg Erik :)

collide
0

vore ju kul me hemma seger genom Hot Tub =) men han lär inte räcka till =/

hoppas endå på att giant superman ska få sin stora seger =) med citations utgångsläge och goings galopper så kan han här få sin chans =)

någon som vet vad det är för fansman?

FridaSimonsson
0

Okej : )

amandahandersson
0

Jag hejar på Citation! :D

Men loppet är ganska "öppet". Tror vem som helst kan slå till!

FridaSimonsson
0

Amandah hejjar som moa ^^

ozzkan
0

Going! :D

EllaMarine
0

Jag tror på Tuben ja ! ;P Som alltid :D

divansson
0

Going såklart! :)

__SVANE__
0

Red chili oirat vinner skit enkelt efter en snygg styrning av jhonny takter!

linnrisedal
0

Jag håller med dig Frida :)

williemarrone
0

Going självklart ;) <3

PippiL
0

Citation, eller Thai Tanic. Fast jag hoppas på Going Kronos. Skrattande Känns som om det är hans tur nu.

Cnox
0

#11 från hemliga källor har jag hört att den elaka jäveln Thai Tanic känns bra just nu;)

deweycheatumnhowe
0

Jag tycker det är Björn Goops tur med Thai Tanic.

Jagz
0

Going kronos! :)

Spirea-
0

Citation vinner, om inte Erik kör bort honom. Adielsson verkar inte ha rätta flytet för tillfället… tyvärr. Hade hoppats att han skulle vinna Derbyt med Archipelago, men kvalade ju inte ens in. :-(

Going Kronos 2:a, Red Chili Pirat 3:a. Citation vinner på mest rutin, och jämna resultat,

deweycheatumnhowe
0

Inte flyt?

Han har ju vunnit jätte mycket på senaste tiden..

__SVANE__
0

#15 Archipelago travde inte bra han var vänster fram halt så man trodde att benet var av :O!

sensationen
0

#17 enligt dig så var ju tydligen de flesta hästar halta som var med i uttagningarna..

Hannna
0

#18 Men Skärgård var ju inte alls bra, aldrig att han har felat 2ggr i ett lopp och är frisk.

Citation har alltid sett lite halt ut i låga farter, har aldrig sett honom så fin som han vait nu senaste månaderna. Men Going, Going..Sista chansen nu, håller tummarna!

Erik var ju favorit till båda E3 finalerna förra veckan, var 3:a och 4:a. Annars har han väl inte missat så mycket på senaste tiden.

Maijaa_
0

going måste ta detta nu, ludde och jag har tänkt ut hur loppet ska gå till ;) haha, bara ingen citition denna gången!!

meeen, klart man hejjar på kungen, han äger alla ändå.. sen om ngn annan har en bättre häst går det inte att göra ngt^^

deweycheatumnhowe
0

Gillar Du Björn Goop?

Cnox
0

Haha, visste ni det att när Björn Goop körde ponnytrav hade han hästskötare med sig som selade ut hans ponnyer..det enda han behövde göra var att slänga sig up på sulkyn och åka;D

deweycheatumnhowe
0

Är det inte så det ska vara? :D

collide
0

de e ju så de ska va =P

Hannna
0

#21 Gillar? Avgudar!

#22 Haha. Han lärde sig köra i alla fall;)

deweycheatumnhowe
0

OK, hon har fått en gammal dress av honom va? Jag ser nämligen vissa likheter i deras dressar. :)

Maijas och Björns alltså..

sensationen
0

jag hejar på Going.

Hannna
0

#26 Nej inte Björns gamla, det är bara en exakt kopia:P Hon pratade själv med Björn och Brizy och fixade allt med sponsorerna. Så det är helt hennes eget påhitt.

Hannna
0

dubbelt.

zorken-
0

Hejjar på Erik och Citation!hoppas dom vinner=D

deweycheatumnhowe
0

Aha, Sponsrade Björn för dressen också? :D

Maijaa_
0

nej, men din del som sponsrar björn sponsrar mej :P kungen fixar ;) han är kung, finns ingen annan

deweycheatumnhowe
0

OK, schyst..

Jag ska lägga in ett par ord från Dig till Björn på Lördag, är det OK med dig ? :)

Maijaa_
0

vadå? :P

EllaMarine
0

Haha .. Maija .. du snodde min idé ;P Enda sen jag skulle regga dressen har jag gått å funderat på att ha likadan dress som Goopen .. :P Snyggt iaf :D(Y)