DERBYDAX
Startlista Svenskt Travderby 2007, 2 640 meter bilstart, förstapris: 1 600 000 kronor.
Häst (Tränare)
1. Benny Palema (Åke Svanstedt)
2. Simb Chaplin (Markku Nieminen)
3. Vala Boko (Timo Nurmos)
4. Megaman Neo (Trond Anderssen)
5. Commander Crowe (Petri Puro)
6. Poison Composite (Jan Hellstedt)
7. Timetosaygoodbye (Fredrik B Larsson)
8. Max Hugo (Stefan Persson)
9. Bowlin Inferno (Christina Medin)
10. Baloo Nalan (Lutfi Kolgjini)
11. Loy Lavec (Svante Båth)
12. Marquis de Pommeau (Timo Nurmos)
Vem vinner??

Många bra hästar men Commender Crowe eller kan stoet Vala Boko sätta nosen först?? Spännande..
ja commandre crowe lr vala boko är riktigt bra hästar men har hört från en källa att har loy lavec träffat formen så vinner han trotts läget =)

Commander Crowe, riktigt bra häst, simb chaplin likaså! Men stoet vala boko skulle vara kul om hon kunde sätta dit dom!! Spännande lopp man kommer få skåda
Simp Chaplin helt klart…
Stochampionatsvinnaren Vala Boko visade ju i nämnda lopp att distansen inte är något hinder iaf, hoppas att hon utmanar pojkarna!
om vala boko ska vinna då måste hon vara ännu bättre än i fösöket, då ja tyckte att hon var höger bak halt.
SJälv så hoppas ja att farbrorn vinner med Benny Palema :D elr
comander crowe med jhonny takter

6. Posion Composite vinner !

Simb Chaplin från säker källa ;) haha.. (eller hur hanna :P ) ?

commander men Marquis du pommeau var uppåt iförsöket så min luring är Marquis..Men Commander crowe blir nog svår att slå…
bowlin inferno………

#8 Haha, Yes;)
Har sagt det hela året sedan han floppa i Kungakannan att han får sin revansch i Derbyt, får väl hålla mig till det då. :P
Men det är ju klart att man hejar på den röde hemmahästen:)

Commander Crowe tror jag vinner var så jävla fin på jägers när jag såg honom.
Trodde det här handlade om ponnytrav…….

Det kanske bara skall handla om russtrav på Gotland, man vet ju aldrig.
Kan du inte läsa? Ponnytrav skrev jag!

#6 petri puro kör commander crowe i derbyt

#16 Öhh? :P

Commander vinner möjligtvis kanske.. :P Chaplin har grym talang, är ha i fin form är han rykande nära segern..
#16 Just nu så står ju bara tränaren efter hästen i startlistan eftersom kuskar inte är klart ännu.

#13 Big deal att någon lade in listorna till derbyt för varmblod.?
Johnny Takter skall köra Commander Crowe som vanligt:)

COMMANDER CROWE vinner detta! Tror jag. ;D Ska bli kul o se honom live, men alltså man tror han går för fullt och sen så driver Jhonny lite o så sträcker han på sig, utan att det syns att han går fortare, o så bara springer han ifrån dom.