Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: annonser
Läst 1843 ggr
EmmiieNilsson
0

Qh sele säljes & lite annat

Säljer min qh sele som jag har använt på mitt russ. Sele, tömmar, huvudlag utan bett (kan få med ett vanligt "ridbett" om man vill, plus käkbett, brösta, slagrem & selunderlägg. Selen är tvättad & smörjd innan försäljning. Kom med bud, allt säljes tillsammans. Har lite annat smått och gott.. ~ en fin shettis lädergrimma. ~ framskydd till ponny (3 par) ~ 2 gröna can't see back ludd ~ gul/svart grimma med nosludd. ~ två slagremmar, 1 nylon ( använd ) 1 annat material (använd 1 gång) ~ två svarta ludd ~ två blåa ludd ~ vinter/regn täcke storlek 85. ~ brösta ( helt ny ) ~ en blå pisk, över 100 cm ~ en svart pisk ca 95 cm. ~ ett svart can't see back ludd ( JN ) ~ ett blått can't see back ludd ~ beiga kardborre boots storlek small ~ svarta kardborreboots storlek small Kommer lägga upp bilder på alla saker. Kan vara något jag glömt som ska säljas, så fråga om du söker något? Kom med bud, grejorna finns i Degeberga utanför Kristianstad. Ska grejorna skickas betalar köparen frakten. :) Allt tvättas & smörjs ( det som går att smörja innan det säljs)

EmmiieNilsson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Selen

EmmiieNilsson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sele med huvudtaget

EmmiieNilsson
0

Intresserad? Skriv ett mejl på bralligabruttan@live.se… Inte här då jag inte är här inne så ofta!

Lucky12
0

Har du någon sulky?

H.K
0

Har du någon speedcart/rockard till salu?:))

EmmiieNilsson
0

har en sulky, , som jag fick tills mitt russ, de är en liten storhäst vagn. utan hjul, de är en . custom , jag vill ha 500 :-, hel sits . de är träskaklar men man kan byta de om man vill ha järn eller liknande för den är delbar. så på med ett par små hjul passar den ponny har ingen rockard tyvärr

agnescarlsson
0

Har du en monté sadel?

EmmiieNilsson
0

nä tyvärr inte

EmmiieNilsson
0

Selen såld.

Sandraerikss
0

bilder och pris på gröna can't se back?

nellsve
0

Är lädergrimman kvar? (Shettis)

Hälsningar NellieHjärta

idagranskar
0

kan man få en bild på den gul/svarta grimman?

www.alifeasme.devote.se

My friend thinks he's smart. He said onions are the only food that make you cry. So i threw a coconut at his face. :)

tomacs
0

Hej! Finns sulkyn kvar? Jag e väldigt intresserad! Var finns den? Mvh sandra

EmmiieNilsson
0

Skicka mejl istället då jag är super dålig på att gå in här Shettis lädergrimman är såld! Sulkyn finns kvar. Men skicka mejl. Lättare att föra över bilder där ifrån :)

EmmiieNilsson
0
EmmiieNilsson
0

Alla grejor finns i Degeberga utanför kristianstad, Skåne. Allt går att skickas med då betalar köparen frakten :)