Snabbloppsstoet
Det är med sorg i hjärtat som jag beslutat att sälja min pärla Spice Girl.
Spice Girl 4918 Sto f.2005. fux med skjuten stjärn. 120cm
Utställd med 39p, unghästchampion som 3-åring.
e. Granit 368. 44p SUPERELIT. 1,48,9a. 5:a i SM, 1:a i Elitloppet u.Kryddan mor till Curry Curry placerad i samtliga starter och Piri Piri rek 2.02,8. Placerad i årgångsloppen. ue.Vagabond 360 SUPERELIT. Årgångseliten hela travkarriären. 1,43,2a
Hon tillhör den absoluta stoeliten med årets fjärde snabbaste tid; 1.47,4.
Spice Girl var en stjärna på travet redan från början. Hon travade under 2 minuter som treåring och var 2:a i samtliga årgångslopp, 3:a i sprintermästaren.
Travrekord: 1.48,5 1.47,4a Prissumma: 29.850kr Starter: 47: 17-14-4
Spice Girl är snäll att både rid och köra, men hon kan bli pigg vid tävling så en kusk med erfarenhet är att rekommendera. Säljes till ett långvarigt hem som vill fortsätta att utveckla hennes travkapacitet och gärna använda henne i avel.
Säljes till högstbjudande.
Mikaelasparrdal@live.se 0706045740
Ånej! Inte du också… 😭

Dags att låta nån annan fortsätta utvecklas med spican hon har så mycket kvar att ge!
#2 Varför skall du sluta?

Ska övergå till dom stora hästarna#3

Putt
Kan du tänka dig att bara låna ut?

#6 hon är utlånad just nu (om jag har rätt info) ;)

Men hon är fortfarande till salu. Det försvann från mitt inlägg innan ser jag :)

Spice girl står just nu i halmstad hos familjen Ekstrand. Har ingen möjlighet att ha henne hemma just nu. Men hon är fortfarande tillsalu och familjen ekstrand kommer hålla igång henne och köra henne nästa år tills hon blir såld! Tack familjen Ekstrand för att nu tar hand om min stjärna så länge :) Ingen som vill va me i dom stora loppen nästa år? Spice girl är verkligen en ponny som platsar där. Startad väldigt sparsamt genom åren så hon har mycket kvar att ge! Om ni är intresserade ring eller maila gärna är inte så offta inne på denna sajt längre Med vänlig hälsning, Mikaela Sparrdal
Är den fortfarande till salu?

#10 Hon är såld
#11. Inom Sverige??? Norge……Finland…..

# 12 nä utomlands men just nu kommer jag inte ihåg vart de var (borde jag ju gjort) de var inte Norge eller Finland i alla fall
Lite trist för aveln när så fina ston går iväg utomlands, ingen tänker på att man faktiskt måste avla för att få fram dom nya fina ponnytravarna!
#14 Ja det är jätte trist. Men även dom som har fina ston och betäckt med fina hingstar har ju kvar sina avkommor. Finns inte köpare varken till stona eller avkommorna..
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus

Hon är såld till Frankrike