Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 1143 ggr
Sombatic
1

snabblistor kat B

Någon som vet var jag kan hitta snabblistor kat B 2013 alternativt hingsstatistik?

Tacksam för all hjälp

Vikasstuteri
1

www.russtravare.se hittar du statistik Glad

Sombatic
0

tackar för hjälpen!

giffan
3

Jag saknar listorna för varje häst. Finns för 2012 men inte för 2013..

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

ryttarn
3

#4 Jag frågade Rickard om detta. SPTF har fått alla underlag men har inte publicerat det, Rickard lovade att stöta på om det.

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Tusen
1

#5 Bra. 🙂

Undrar lite stillsamt när ST låter ponnysarna (och ponnykuskarna)komma in i deras system (på riktigt)🤔

ryttarn
1

#6 Med STs nuvarande ekonomi lär det inte hända över huvud taget…… Jag har gett upp att tro på det, vi har varit lovad detta i så många år nu utan att något händer……..

Jerker Klang,

www.isil.se

Tusen
0

#7 Så sant. Jag blir så himla trött på alla löften som aldrig uppfylls. Hur länge har ponnytravet blivit lovade detta?! Vi började med ponnytrav 1998 och redan då hade ponnytravet väntat och blivit lovade detta i minst 10 år.

MagganS-B
2

# 7 …..medan det i Finland fungerar alldeles utmärkt med system som lånats från STC!!!!!!! Nu har det snart gått 30 år sen alla ponnyerna här i Sverige kom med i systemet…..fortfarande går det inte att få fram en enskild ponny!!!!! Så dåligt! Satsa på ungdomstravet?

Tusen
0

Kunde man inte lägga ut det system som finns idag, inom ponnytravet, på nätet? Det är väl bättre än ingenting alls?! Eller går inte det? Och i sä fall varför? Allt annat funkar ju att lägga ut på nätet och sedan bara uppdatera.

giffan
1

#10 Tror vi något år fick förklaringen att det va så "skört" det system som va nu och det skulle troligen inte klara alla ponnysarna med.. men jag minns inte exakta orsaken.

Men varför skulle man inte kunna ha som i ridsporten. TDB fungerar ju att anmäla och sköta ekonomin i..

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

ryttarn
0

Det handlar enbart om prioriteringar, ingenting annat……

#10 Ett system som inte är gjort för att köras på webben kan man inte "hacka" till så att det fungerar. Är en hel del arbete med det. 

Jag skulle önska att ST/ATG satte en prislap på vad det skulle kosta att få fram ett fungerande websystem. Jag är övertygad att vi tillsammans ganska enkelt skulle kunna fixa sponsorer som kan tänka sig att hjälpa till med detta mot rimlig motprestation…..

Jerker Klang,

www.isil.se

Tusen
0
ryttarn
1

#13 Nä, eg inte. Tekniskt så är det inte bara att. Om ett system inte är utvecklat för webben från början så går det inte att köra där utan måste skrivas om.

Jerker Klang,

www.isil.se

Stallmima
0

Mycket tråkigt att det inte funkar att se ponnysarna i ST:s system, jag lovordar finlands system.  Skärpning till ST som snackar runt och pratar strunt!!