tema-färg till ponnyn
Har ni någon speciell färg till eran ponny? T.ex allt i rött eller blått, gult ellet ja ni vey, vilken färg som helst? :) Vart köpte ni de grejerna och vad har ni för saker i de färgerna? Varför just den färgen? Vore kul med bild också! :D
Svart och vit:D
Marinblått,rött och vit :)
Jag har orange! Det är min dressfärg och även "headers färgen" för min sjukdom. Så det passar. :)
Har selunderlägg, brösta, huva, ludd, grimmor, grimmskaft, täcken, boots, höpåse, hink, benskydd, benlindor, schabrak, pannband, ryktborstar, ryktlåda/påse osv. Det mesta helt enkelt haha!
#4 häftigt! Det är verkligen en udda färg :) men du känns igen på banan i alla fall ;) Hur fick du tag på allt :O
#6 riktigt häftigt :)
#7 har oranga boots, krubba, hink, hönät, borstar, täcken, bandage, ja allt som går att hitta, handdukar, vagnen, selpåsen är svart med orange text osv..
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
#9 riktigt snyggt!
glömde skriva men jag special beställer det mesta som selunderlägg och förbyglar, de mesta är wahlsten saker:)
#11 riktigt fint! ♡.♡ #12 sööött
#15 vart hittade du allt lila? :O #16 så sött :)
#8 , vart har du hittat orange selpåse?
#21 Den är svart med orange text på..
~ Anneli ~
#18, 19 och 20 Riktigt fint allihop!!
Jag har Blå/vit på min shettis Neptun. Min dress är också blå med en vit stjärna och vita ärmar. :)

Jag har grönt och gult.. har gult som "stam" på alla hästar jag haft
teammanberger.se <3REVINA<3
#28 vart fick du tag på vitt? :O

Har köpt Allt som är vitt på Swartling trav och Monte :-)
Tips: Här kan man köpa selar som är rosa, vit, orange, gul - ja alla möjliga färger!
Så alla ni som letar färger till eran ponny kan ju kolla in dessa snygga selar!
#32 Länk ??
#32 hemsida? :O
Haha oj ja glömde ju den..
Hemsidan: http://emalb.se/store/seldon
#17 Pannband + förbygel är köpt på frtab.se, Selunderlägg är köpte på dahrve på Gotland, Magunderlägget(är svart/lila men syns dåligt på bilden) och slaggjorden är köpt begagnat, Gjordtunneln är sydd av min mamma :)
#37 tackar! #38 så gullig!

#38 om du lägger ut bild som inte du har tagit så får du skriva fotografens namn!:-)

jag har olika på alla mina också :)tycker det är lite tråkigt o va enformig hehe….
Ijor har grönt huvudlag, med svart pannband o silvrig text, likaså på förbygeln, grönt selunderlägg.
Tigerlilja har allting i blått o silvrigt :)
Lova har ibland rött, ibland blått, men nytt för iår på henne är rosa!
Mary har ett pannband som är svart med turkos text, och ett som är rött med silvirg text så det varierar. (hon på bilden)
Dee-Dee har allt i vitt o blått.
På min häst har jag mest vitt men oxå lite svart, blått och lite silver som detaljer (kanter på selunderlägg osv). Vitt är verkligen den snyggaste färgen på en svart häst tycker jag, dock lite opraktiskt om man ska köra på lerig bana ;) Tidigare hade jag rosa på min shettis men jag bytte när jag bytte häst :)
Jag tävlar med grönt, vitt och rött.
Riktigt snygga färger tillsammans!😍
Kolla gärna in min blogg! http://www.nattstad.se/alexandralennstrom
Min Bralliga Bruttan hade svart/gul när jag köpte henne, förbygel med namn och även pannband, tänkte att jag skulle fortsätta ha det så. Men fick ett bra erbjudande och jag skog till & köpte allt i rött. & DDT passade verkligen på henne 😀 så har svart & rött. Blev en dålig Bild, hade ingen bra bild där man ser :p
På Karsk har vi vitt
Bilden är tagen av Göran Abrahamsson
~ Anneli ~
Försöker ha så mycket av utrustningen i samma färger som min dress, rött, svart och vitt.
Har skrivit ett längre inlägg på bloggen om val av tävlingsfärger, kika gärna http://www.nattstad.se/satsandekuskar 🙂
Lite olika, men alltid någon utav färgerna på dressen. Jag har ett helsvart selunderlägg, ett silver/vitt med svart kant och det på bilden. Det på bilden är exakt samma blåa som på min dress (Mormor har sytt min dress, och tygresterna som blev över fick bli nytt överdrag på gammalt selunderlägg.)
Förbygel är antingen svart (läder) eller svart och vit. Benskydd och boots osv i svart. Svart huvudlags-underlägg med vit kant. Blingbling pannband i silver eller blå (faktiskt exakt "min" blåa nyans).
🙂