Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: utrustning
Läst 5030 ggr
[tralala Livi]
3

tema-färg till ponnyn

Har ni någon speciell färg till eran ponny? T.ex allt i rött eller blått, gult ellet ja ni vey, vilken färg som helst? :) Vart köpte ni de grejerna och vad har ni för saker i de färgerna? Varför just den färgen? Vore kul med bild också! :D

Stallmima
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har använt gult, vitt och svart i olika kombinationer som passat hästens färg

agnescarlsson
0

Svart och vit:D

Linneawestberg1998
0

Marinblått,rött och vit :)

orangeh
2

Jag har orange! Det är min dressfärg och även "headers färgen" för min sjukdom. Så det passar. :) 

Har selunderlägg, brösta, huva, ludd, grimmor, grimmskaft, täcken, boots, höpåse, hink, benskydd, benlindor, schabrak, pannband, ryktborstar, ryktlåda/påse osv. Det mesta helt enkelt haha!

[tralala Livi]
0

#4 häftigt! Det är verkligen en udda färg :) men du känns igen på banan i alla fall ;) Hur fick du tag på allt :O

giffan
1

#4 Vi har oxå orange på en av våra.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

[tralala Livi]
0

#6 riktigt häftigt :)

giffan
0

#7 har oranga boots, krubba, hink, hönät, borstar, täcken, bandage, ja allt som går att hitta, handdukar, vagnen, selpåsen är svart med orange text osv..

~ Anneli ~ 

giffan
0

Cola brukar ha blått eller vitt

~ Anneli ~ 

[tralala Livi]
0

#9 riktigt snyggt!

Bianco
1

Jag hade grönt och rosa på min ponny när vi tävlade. • Grönt eftersom min ponny hade grön utrustning när han kom till mig. • Rosa eftersom det var färgen jag ville ha när jag ritade min dress som 13 åring.

Durris99
1

Har rosa och lila på mina 3 ponnytravare då det alltid har varit mina favoritfärger sen jag började med trav då jag var 9-10år:D

har det mesta man kan tänka sig i lila och rosa allt från en rosa vattenhink till en lila hästtransport:D

Durris99
0

glömde skriva men jag special beställer det mesta som selunderlägg och förbyglar, de mesta är wahlsten saker:)

[tralala Livi]
0

#11 riktigt fint! ♡.♡ #12 sööött

goliat04
3

På Tip Top har vi huvudfärg lila med vita/svarta detaljer :)

Kajsaflorre
2

Jag har rött, svart och vit! Har dom färgerna för att min pappa har dom på sin dress.

Jag har förbygel, selunderlägg, dressen, lindor och sulkyn i dom färgerna(har nog glömt nått).

[tralala Livi]
0

#15 vart hittade du allt lila? :O #16 så sött :)

sofialindmark
1

Elit har rött,svart och vitt!

Valde det för att jag tycker att det är snyggt. Har väl det mesta i rött faktiskt, allt från borstar till täcken! Det mesta är köpt på travbutiken som är på min hemmabana, men finns att hitta typ överallt!

ginher
0

Vi kör på grönt/vitt eller vit/grönt! :)

stora som små! :)

emmyhansson
1

Hade blått förut men nu vitt och svart! :)

orangeh
0

#8 , vart har du hittat orange selpåse?

giffan
0

#21 Den är svart med orange text på..

~ Anneli ~ 

[tralala Livi]
0

#18, 19 och 20 Riktigt fint allihop!!

Sandraerikss
0

Kör med gröntmed gula detaljer till mina. Det blev så automatiskt då jag har grön/gul dress. Kan dock vara rätt svårt att hitta utrustning i den färg kombinationen.

alexandraaj
2

Har grönt och vitt, och ibland svart till alla våra hästar! :) Varför det blev grönt och vitt vart nog mest för mamma min hade det på sin tid när hon tävla, och så tycker jag det är snyggt som attan med grönt också, så då fick det bli det!

Skärgårdensneptun
2

Jag har Blå/vit på min shettis Neptun. Min dress är också blå med en vit stjärna och vita ärmar. :)

o-oliver
0

vi har rött svart och vitt på mina hästar.. vi har också fått våra färger genom mamma.. :)

ebba93
2

jag har olika på typ alla mina hästar:) på den här hästen har jag allt vitt:)

teamanberger
1

Jag har grönt och gult.. har gult som "stam" på alla hästar jag haft

teammanberger.se <3REVINA<3

[tralala Livi]
0

#28 vart fick du tag på vitt? :O

ebba93
0

Har köpt Allt som är vitt på Swartling trav och Monte :-)

orangeh
0

Tips: Här kan man köpa selar som är rosa, vit, orange, gul - ja alla möjliga färger! 

Så alla ni som letar färger till eran ponny kan ju kolla in dessa snygga selar!

Stallmima
0

#32 Länk ??

[tralala Livi]
0

#32 hemsida? :O

orangeh
0

Haha oj ja glömde ju den.. 

Hemsidan: http://emalb.se/store/seldon

Tusen
1
goliat04
0

#17 Pannband + förbygel är köpt på frtab.se, Selunderlägg är köpte på dahrve på Gotland, Magunderlägget(är svart/lila men syns dåligt på bilden) och slaggjorden är köpt begagnat, Gjordtunneln är sydd av min mamma :)

goliat04
0

Winner har blått med svart/vita detaljer :)

goliat04
1

Te-Quila har blå med guld/svart detaljer :)

[tralala Livi]
1

#37 tackar! #38 så gullig!

ebba93
2

#38 om du lägger ut bild som inte du har tagit så får du skriva fotografens namn!:-)

Frickan_mary
0

jag har olika på alla mina också :)tycker det är lite tråkigt o va enformig hehe….

Ijor har grönt huvudlag, med svart pannband o silvrig text, likaså på förbygeln, grönt selunderlägg.

Tigerlilja har allting i blått o silvrigt :)

Lova har ibland rött, ibland blått, men nytt för iår på henne är rosa!

Mary har ett pannband som är svart med turkos text, och ett som är rött med silvirg text så det varierar. (hon på bilden)

Dee-Dee har allt i vitt o blått.

Ellen K
1

På min häst har jag mest vitt men oxå lite svart, blått och lite silver som detaljer (kanter på selunderlägg osv). Vitt är verkligen den snyggaste färgen på en svart häst tycker jag, dock lite opraktiskt om man ska köra på lerig bana ;) Tidigare hade jag rosa på min shettis men jag bytte när jag bytte häst :)

Alexandra DI AX
0

Jag tävlar med grönt, vitt och rött.
Riktigt snygga färger tillsammans!😍

EmmiieNilsson
1

Min Bralliga Bruttan hade svart/gul när jag köpte henne, förbygel med namn och även pannband, tänkte att jag skulle fortsätta ha det så. Men fick ett bra erbjudande och jag skog till & köpte allt i rött. & DDT passade verkligen på henne 😀 så har svart & rött. Blev en dålig Bild, hade ingen bra bild där man ser :p

hermitage
0

zephir har rött :) han har fått en röd mössa nu ;)

<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3

hermitage
0

lady har rött o svart :)

<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3

giffan
0

På Karsk har vi vitt

Bilden är tagen av Göran Abrahamsson

~ Anneli ~ 

Erika97
0

Försöker ha så mycket av utrustningen i samma färger som min dress, rött, svart och vitt. 

Har skrivit ett längre inlägg på bloggen om val av tävlingsfärger, kika gärna http://www.nattstad.se/satsandekuskar 🙂

Loathena
1

Jag har lila tävlings färg! Jag har köpt saker på lite olika ställen (Höörs, på tävlingar, beställt)

[Justie]
1

Lite olika, men alltid någon utav färgerna på dressen. Jag har ett helsvart selunderlägg, ett silver/vitt med svart kant och det på bilden. Det på bilden är exakt samma blåa som på min dress (Mormor har sytt min dress, och tygresterna som blev över fick bli nytt överdrag på gammalt selunderlägg.)

Förbygel är antingen svart (läder) eller svart och vit. Benskydd och boots osv i svart. Svart huvudlags-underlägg med vit kant. Blingbling pannband i silver eller blå (faktiskt exakt "min" blåa nyans).

🙂

ErikaAndersson
1

Svart och silver, har numera dock silver färgad vagn