Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettutrustning
Läst 1238 ggr
PP
0

Travseleputa (?)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Går det att köpa sådana här löst? Vad är isf den korrekta benämningen (så jag vet vad jag ska söka)?

Jag vill ha två likadana, som synes är den ena mer rundad än den andra. Båda sitter på sele stl Shetland och mäter 32-33 cm.

Kanske har du en över som ser ut som någon av dem, alternativt två likadana?

Köpes, eller bytes mot ett FinnTack Action selunderlägg stl ponny i mörkblått med vit passpoal och svart kantband (Nytt).

PP
0

Selunderlägget som bytes (alternativt säljes för 150 kr)

ginher
0

de brukar kallas däckelunderlägg :) jag har en helt ny ligger om du är intresserad? :)

PP
0

#2 Intresserad, ja! Är den lik någon av de båda på bilden? Pris?

ginher
0

de är typ en "nyare" modell, men kan ta bilder innan så du får se, oj inte en aning vad den kan kosta nu faktiskt, är 150 med frakt rimligt?

PP
0

Ta gärna bild - jag är ute efter två likadana. :-)

Emmelie93
0

Jag har också någon sådan, vet dock inte hur många. :) Kollar i stallet imorgon! :)

~Stuteri Stenbydal~
Sajtvärd på Gotlandsruss.ifokus

PP
0

#6 Ta gärna en bild - hittar jag en som ser ut som någon av de jag har räcker det om jag får tag på en. ;-)

ginher
0

här kommer bilden

PP
0

#8 Okej, det är sån syntetbaksida… Tyvärr, inte vad jag är ute efter. Men tack ändå!

Emmelie93
0

här är en bild på min, hittade bara en.
dock vet jag inte vart remmarna som sitter på sidan är… Men kan skicka med ett par andra remmar om jag inte hittar dem. 🙂

~Stuteri Stenbydal~
Sajtvärd på Gotlandsruss.ifokus

PP
0

#10 Den där ser ut som en av de jag har. Mycket intresserad - och kan du hitta remmar vore det toppen. Vad vill du ha för den?

Teja-Bea
0

Någon mer som har en sån där knubbig, stoppad variant så är jag också intresserad! =)

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus