Maxxum 576 till salu
Då vi inte längre har tiden letar vi nytt hem till russhingsten Maxxum. Han säljes i primärt för travet (han kan nog ha talang för körning också) då vi tror han har mycket kvar att ge.
e.Polar u.Matilda
63 starter: 18-15-12, 22.900kr, rek. 1.49,1
Maxxum är lätt att hantera av alla och det är smidigt att med honom ut på tävling. Han saknar det där ‘russ-envisa’, vilket kan ha sina fördelar. På banan är det mycket drag i honom, han har verkligen ett löphuvud!
Maila gärna till: angelica.holmqvist@gmail.com, (eller ring 073-9430951, men jag kan vara svår att nå emellanåt). Lämna nummer och meddelande så återkommer jag så snart jag kan.
PMs och frågor i tråden undanbedes, spontana kommentarer har jag inget emot - det hjälper till att putta upp :)

En av mina favorithingstar. Är du både intreserad av avel och tävling så är detta ett riktigt kap. Har använts alldeles för lite i aveln……
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

Min drömhäst
Har skickat pm men inget svar?

#3 Skick mail, hon skriver att hon inte vill ha PM, är väll kanske inte inne här så ofta….
Jerker Klang,
Tack Jerker 🙂! Måtte va fel på mina ögon ☺️!
Kan du skicka bilder? ;)
#6 Kan tipsa om Foto Mikes sida , där finns många bilder…. :)

#6 Googla, finns jättemånga fina bilder.
Synd dom är så nära släkt med mina ston, annars hade jag gärna "köpt tillbaka" honom.
# 8 Tänkte det…..
#5 Fick du någon kontakt? Jag hoppas han kommer i avel vid sidan av tävlandet.
#10 Jadå när jag bara gjorde så som hon bett om 😉!
Nej, nu har den här annonsen hamnat för långt ner. Någon som vet om det händer något i affären?
Tycker inte det borde vara så svårt att sälja en sån fin och duktig hingst?
#13 Det finns alltid en risk att han hamnar utomlands och borta från aveln i Sverige. Se hur det gick för Tokajer ML, Micklas och Björksta Eddie. Lite synd om det skulle bli så, tycker jag.

#14 Dessutom, både Tokajer och Eddie är kastrerade numera så de är för alltid borta ur aveln…….
Hade jag bara plats…….
Jerker Klang,