Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: annonser
Läst 4362 ggr
Angel
5

Maxxum 576 till salu

Då vi inte längre har tiden letar vi nytt hem till russhingsten Maxxum. Han säljes i primärt för travet (han kan nog ha talang för körning också) då vi tror han har mycket kvar att ge.

e.Polar u.Matilda 

63 starter: 18-15-12, 22.900kr, rek. 1.49,1

Maxxum är lätt att hantera av alla och det är smidigt att med honom ut på tävling. Han saknar det där ‘russ-envisa’, vilket kan ha sina fördelar. På banan är det mycket drag i honom, han har verkligen ett löphuvud! 

Maila gärna till: angelica.holmqvist@gmail.com, (eller ring 073-9430951, men jag kan vara svår att nå emellanåt). Lämna nummer och meddelande så återkommer jag så snart jag kan.

PMs och frågor i tråden undanbedes, spontana kommentarer har jag inget emot - det hjälper till att putta upp :)

ryttarn
2

En av mina favorithingstar. Är du både intreserad av avel och tävling så är detta ett riktigt kap. Har använts alldeles för lite i aveln……

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Rajmon
4

Min drömhäst

savrarpstuteri
1

Har skickat pm men inget svar?

ryttarn
0

#3 Skick mail, hon skriver att hon inte vill ha PM, är väll kanske inte inne här så ofta….

Jerker Klang,

www.isil.se

savrarpstuteri
1

Tack Jerker 🙂! Måtte va fel på mina ögon ☺️!

faxeavfriheten
0

Kan du skicka bilder? ;)

Carpedium
1

#6 Kan tipsa om Foto Mikes sida , där finns många bilder…. :)

palomia
2

#6 Googla, finns jättemånga fina bilder.

Synd dom är så nära släkt med mina ston, annars hade jag gärna "köpt tillbaka" honom.

MagganS-B
0

# 8 Tänkte det…..

Reko
2

#5 Fick du någon kontakt? Jag hoppas han kommer i avel vid sidan av tävlandet.

savrarpstuteri
1

#10 Jadå när jag bara gjorde så som hon bett om 😉!

Reko
0

Nej, nu har den här annonsen hamnat för långt ner. Någon som vet om det händer något i affären?

orangeh
0

Tycker inte det borde vara så svårt att sälja en sån fin och duktig hingst?

Reko
2

#13 Det finns alltid en risk att han hamnar utomlands och borta från aveln i Sverige. Se hur det gick för Tokajer ML, Micklas och Björksta Eddie. Lite synd om det skulle bli så, tycker jag.

ryttarn
0

#14 Dessutom, både Tokajer och Eddie är kastrerade numera så de är för alltid borta ur aveln…….

Hade jag bara plats…….

Jerker Klang,

www.isil.se