Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettpropositioner
Läst 1525 ggr
amandahandersson
0

Oktoberproppar???

Är det bara jag som absolut "måste" se oktoberpropparna!?

När kommer dom???

MAR1A
0

nej det e du inte ensam om jag undrar jag med

Travtokig11
0

Det är du verkligen inte

Beeea
0

Vill också se dem X)

thilda-
0

Vill oxå see!! det bara kliar i fingrarna på mig hehe :P

Miii4
0

REDAN OKTOBER Gråter

DubbelE
0

jag vill också se xD måste veta om de e nån idé att kvala rocky o ventil xD

Turnado
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill värkligen se dom så annars bara en start till med Effi :(

JohannaDyneborg
0

jag har dom, men går inte att lägga in :O

iiirma
0

Nää, jag vill inte se!! Det är ju sommar försjutton! Det ska det va.. jag vill inte ha höst o mörkt o kallt.. *BLUNDAR*

ozzkan
0

#8 Sant?

JohannaDyneborg
0

nu har min käre bror hjälpt mig, så nu kommer dom. :)

Miii4
0

stämmer dessa får axevalla besök :)

JohannaDyneborg
0

Dom kommer från Ylva så de gör dom nog, fast lär vara preliminära.:p

FridaSimonsson
0

åååh, vilka dåliga lopp i umeå å skeå :S

JohannaDyneborg
0

#14 näe ume hade ju bra :p för mina iaf.

MAR1A
0

det var ju inga som var bra för mig för tillfället :( men som sagt det e en stund kvar dit sån tur e :)

MonteMira
0

nja e väl inte helt nöjd Fundersam

Millaaann
0

#12 heheh japp i slutet av okt besöker nog Bonzon axevalla iaf x) om han inte springer in 2000 kr innan dess :P

Miii4
0

#18 Vi tar sällis dit :D

Dolores
0

Blir tävlingar i oktober också ser man på…Hoppas på en bättre höst än denna vår och sommar har bjudit oss.. Regn , regn , regn och en och annan solstråle..Vad bliva i oktober , snö och drivis?? Hoppas på vädergudarna är på bättre humör..Oskyldig

Rieneke
0

Har reda sett dom, kolla propphäftet

kevin
0

Oktober propparna har precis kommit för granskning till proppmakarna och är inte officiella ännu.

Mille
0

Om dom stämmer så blir det nog att åka till kalmar och halmstad, de såg bra ut. ev Axvalla också, har aldrig varit där så det vore ju kul. Hemmabanan hade inga bra lopp alls, ´väldigt trist, hade ju varit kul att kunan köra något lopp där sista tävlingsdagen för iår Ledsen

iiirma
0

Solvalla hoppas jag kan komma till här! Om han ligger på samma tid då som nu vill säga, men de är väl troligt.

togge
0

Axevalla auto lopp och eskilstuna kan bli ett lopp där också

Turnado
0

Jihu..3.04 lopp till E inte så dåligt o kort distans :)Och passar till lopp på solvalla den 20:de oxå :) *jätteglad*

Flygis
0

eskilstuna, solvalla å gävle blire för mig, med både linus å wilma.

DubbelE
0

Eskilstuna me ventil, solvalla me både ventil o rocky om rocky är mogen..

Sarali
0

ÅÅÅÅ det var ju riktigt bra lopp =) Synd  att Romme inte skulle ha nån tåvling =(

emmyhansson
0

11# man blir ju snurrig i huvudet av o kolla på dom xD

ozzkan
0

Är inte Axevallas konstiga? 2.40 och sämre. Sen 2.45 sämre. Ett ex. till 2.55 och sämre. Sen 3.00 och sämre. ?

_Jag_
0

hittar inte ett enda lopp!!! piss proppar om man har en långsam häst!!! Jag tycker att nästan alla proppar skrivs ut så dom ger snabba hästar många lopp men det är nästan omöjligt att hitta ett enda lopp till neptun om han ska ha chans att ens komma i närheten av att bli placerad!!!Skrikandes

Odena
0

Hmm om dom stämmer får Odena ett bra lopp på Visby med grundlag 2.12 1640 Sippan är väl si sådär hm får se om hon vill springa i höst för kapacitet har hon men det måste stämma på banan också får se hur hon går i september finns ett lopp för henne där =S

ozzkan
0

#32 bTvärtom i mitt område. :/

Beeea
0

Propparna ser bra ut för de hästar jag tävlar;)

ozzkan
0

Men brukar det vara så här mycket lopp i oktober? Reklektera gärna på #31

ozzkan
0

Tyckte dom va tidiga me propparna denna gången. Men däremot har dom inte lagt propparna "på rätt dag" för sept. än. :/ :D

thilda-
0

hittar bara på 3banor som jag kan åka till :(

Ös. 7/10
prop 7, 8 och 12

Bergsåker 13/10
prop 7, 8

Umåker 21/10
Prop 8

__SVANE__
0

vilka j*vulska skitproppar d är i hela oktober!

casandra
0

Själv är jag nöjd med Oktober -propparna :)

mellanbyns
0

# 18 Innan dess har Bonzon sprungit in d ju! ;)

ozzkan
0

#41 Man kan ju hoppas. :P;P

EllaMarine
0

#32 Jag håller med dig ! Jag tycker inte alls att jag hittar några proppar åt Polle .. :S Isf blir dm ju som dom på Bergsåker .. suck.

Jagz
0

Jag tycker dem var bra faktiskt :)

Millaaann
0

#41 hehe ja han har ju faktiskt en hel del lopp framöver :)

mellanbyns
0

#45 Det låter bra det! Nu har jag ridit Garrza för första gången efter fölningen, har ride henne i hagen två gånger den här veckan. Så nu börjar vi ladda inför sista säsongen! ;)

FridaSimonsson
0

Oktober får la se om jag startar ngt dåå :)

PippiL
0

Finns några riktig bra proppar för mina hästar. Skoj. Skrattande

#47 hur länge är du avstängd? Ledsen

stinadrugge
0

Skitproppar!! Inga lopp för mig på hela september.. Och finns bar en passande propp i umeå och skellefteå i oktober :/

PippiL
0

Varför kommer dom inte ut på hemsidan? Det är ju inte säkert att det stämmer det som står i den där filen. Ledsen

Vill se dom riktiga NU!

Trav_
0

#50 för att dom precis har kommit till proppmakarna och dom ska väl granskas o så, så att allt stämmer sedan kommer dom komma ut preliminärt på hemsidan kan jag tänka mej..

Miii4
0

Nu är ju alla oktober ute på SPTFs hemsida, måste säga att axevalla har haft fina lopp till mina under hela året :O

ThereseE
0

#52 Vi skriver dom särskilt till dig :p

Miii4
0

#53 Någon där måste gillla mig ju :O Eller ja, vet att du o pernilla gör det. men någon annan med xD

amandahandersson
0

Boden den 4e med Juppe, Skellefteå den 7e med Juppe och Zolle, sen Skellefteå den 31a med Zolle..
Klart slut…

Inte ALLS nå bra lopp…:( Jag är fetless på penning med Juppsan! Jag tycker han är förtjänad att vinna ett sista lopp med mig… ;/ Men drömma kan man ju alltid göra.. Aja, vi kanske kan sänka rekordet nån sekund…..

Zolle kommer stå dåligt till i sina lopp, men han kan ändå komma placerad om han nu skulle få för sig å sänka..

Fast just nu är båda förkylda… Gah. Ingen vidare start på hösten!?