Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: annonser
Läst 560 ggr
[Emmelo]
0

Ettåring med 40p säljes.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Charmtroll som syns i mängden. visad med 40p och mkt bra kretik. helt underbar, snäll på alla dess vis, barn hanterar henne. vart med som släphäst,löshoppad…Pass,chippad. efter Citrus.

[Emmelo]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gosar med killkompisen ;)

[Emmelo]
0

Priset ligger på 10.000kr men billigare vid snabb affär..

[Emmelo]
0

ingen? inte ens lite?? ;)

fan_idole
0

Vad har Citrus lämnat tidigare i travet?

Mariasoderstrom
0

Hur hög är hon ? =)

[Emmelo]
0

#4 jag vet faktiskt inte, har ingen koll på det…:S

#5 hon är kanske 115cm hög i dagsläget men förväntas bli ca 125.

carrisen
0

mamma ?

[Emmelo]
0

Witessa..

Kristina-
0

Jättefin var hon !  Citrus har nog inte lämnat någon till travet ännu vad jag vet. Men detta kanske blir den första stjärnan !

[Emmelo]
0

#9 Köp henne! ;)

[Emmelo]
0

Ingen som vill ha en vacker flicka? GE MEJ BUD!!

fan_idole
0

Citrus - Witessa - är inte detta fel forum…?

JuliaS
0

#12 Varför då?

Både Witessa och Citrus är  fina individer. Att på förhand dömma en hästs kapacitet på enbart stammen verkar lite konstigt för mig. Om nu Citrus inte har startade avkommor är det ännu ju ännu svårare att bedömma hur de lämpar sig för exempelvis trav. Men att utgå i från att det inte skulle fungera bra är väl ändå lite orättvist mot hästen…?

fan_idole
0

Att hästarna är fina individer har väl ingenting med ponnytrav att göra. Jag dömer aldrig en häst på förhand, det är därför jag undrar vad Citrus har lämnat tidigare i travväg. Å andra sidan skulle det vara ännu intressantare att veta vad Witessa har lämnat i travväg? Orättvist mot hästen?, det kanske är som jag säger (helt) fel forum…?

divansson
0

vart bor/finns hon nånstanns?

[Emmelo]
0

i dalarna. ludvika

JuliaS
0

Jag tycker inte att det är fel forum om man försöker sälja ett russ till ponnytrav… Det är förmodligen därför ägaren har satt ut en annons.

Jagz
0

# 12 Skärp dig! Sluta trackasera de hästar som inte har travstam! Här får man annonsera hur mycket som helst! Passar inte det inte dig? Bara för att detta sto inte har någon jättekänd travstam ska både ägaren och hästen slippa "mobbas ut". Tack!

[Emmelo]
0

#17 Tackar!

#18 Tackar!

[Emmelo]
0

#14 om du inte är intresserad så ge F#n i att svara på annonserna!

Jagz
0

# 20 Precis, det är bara otroligt spydigt. Det är inte det första spydiga inlägget heller. Kul att vissa vuxna inte kan låta bli att klanka ner på andra. Stämingen blir på topp :)

amandahandersson
0

Om nu Citrus inte haft några ponnytrav-avkommor så vet ju ingen vad dom går för? Helt klart att ge alla en chans! :D

Hoppas den här tjejen hamnar hos nån som vill ge henne en chans, hon kan säkert minst lika bra som någon efter tex. Parat, Dairus Roll, Tyson…

Kristina-
0

#10  Har ej plats för fler tyvärr, men som sagt är hon jättefin tycker jag. Kul om någon vill ge henne en chans !

[Emmelo]
0

Ingen som vill ha på foder annars?? SNälla måste hitta ett annat hem fort!!

EmiliaLeo
0

gosh vad jag skulle vilja, bor i borlänge. frågan är bara vad min mamma tycker.. skall prata med henne om det, sådana fall är foder mest intressant.

[Emmelo]
0

Är ev utlånad nu.

Hampee_
0

#25 emilia,,din mamma tar ja hand om ;)