Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: annonser
Läst 6940 ggr
Rajmon
4

2.00 sto säljes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ramiina är ett fuxsto född 2004 e: Allgunnens Valdör u: Ripadals Ramona. Hon är väldigt snäll att köra och kan köras av alla. Pigg och framåt med mycket motor och har ett rekord på 2.02 med mycket mer sparat! Fick föl förra året men är nu redo för att komma ut på banorna igen! Ramiina är även inriden men aldrig startad i monte. Säljes enbart pga utlandsstudier. För mer information pm:a mig! Lånas ej ut! Mvh// Micky Palm

Rajmon
0

Ramiina

Rajmon
0

Ramiina

agnescarlsson
0

Gud så fin micky!

Rajmon
4

Ja hon är jättefin!!! Och står bra på det i lopp med ett rekord på 2.02 och bara 7100:- insprunget!! ;)

Rajmon
0

Putt

Rajmon
1

Putt

Rajmon
1

Ramiina

Loathena
0

Är hon fortfarande till salu? ☺️

Rajmon
0

Ja det är hon

Loathena
0

Har hon startat efter att hon har fått föl? Eller blivit tränad? Går hon på dem tiderna fortfarande? 😊

Rajmon
1

Hon fick föl förra året så nej det har hon inte. Säljes ändats pga att jag studerar i USA så eftersom jag inte är hemma och det är min mamma som passar henne så har det inte funnits någon möjlighet för henne att tränas. Hon ställdes av i fin form innan hon fick föl, men sekunder sparade! Har fått ett föl tidigare och var då inte svår att träna upp igen efteråt. Hon är en superfin häst som alltid ger 100%!!!

Falkan
0

VAd vill du ha för henne? Tror du hon kan vara en bra nybörjar häst?

Rajmon
0

Putt

nattabäst98
0

är hon kvar hur mycket vill du ha för henne micky :)

Rajmon
0

Hon är kvar! Pma för pris. Har även två st tvååringar tillsalu!! ;)

russinmamma
2

Annonsen på Ramiina är inte längre aktuell!