Mina bilder Mantorp 26/8
Hej hopp!
Efter en lååång dag på Mantorp har man äntligen kommit hem. Många bilder som vanligt, dock inte många från de lopp där det öste ner. Säg gärna färg på vojlock och nummer, underlättar =)
Grattis till dagens vinnare och särskilt Angel och Mikaela Melander till nytt svenskt rekord!
En fråga: Hur håller man manen så här ren och vit!!?? =) (Lojsta Sleipner)
kan svara på din fråga, det ligger en hel del rycktningn och underhållning av den manen ;) Min kompis tog hand om honom förrut ( vet inte om hon gör det fortfarande, det var även hon som körde idag ) och hon putsade mycket. Har du några fler bilder på dem?
Har du någa bilder på Pozzi svart 11 och ljusblå 2

Om du lyckades knäppa någon bild på Moses så vore det kul att se, svart 5 & gul 12, eller den kanske var gul/grön? Vet inte själv :P

#0, skimmelskampo är en bra uppfining :) funkar även jätte bra på tillfälligt gröna fjordingar..
Kovu J kanske kom med på nån bild ? (A)
Therese; har du några bilder från lopp 4a på Celektra, hon hade nr 14 (grön), Bonzon och Arnold lopp 6 nr 13 o 15(svart), lopp 12 Celektra nr 7(gul/grön) och lopp 14 Arnold och Bonzon nr 6 o 7 (ljusblå)?
Har du på pärito? Lopp 6 och 12. Svart 7 tror jag och gul 14 =)
Hults Plexus grön 7 rosa 14?

nån på gemini??

nån på gemini??

Någon på agazzi ? gul 4
jo samma här Therese.. postar hela tiden.. men kommer inte upp något !!!
I've got BIG problems……
Tyckte hela iFokus stod stilla? Är säkert någe fel.
MYCKET fina bilder, som vanligt, Therese! :)

Servern låg väl nere, Fokus funkade inte för mig heller..

Mm samma här, skriver jag blir det bara Error :P.
SKITFINA BILDER :)
Oj! La den visst i fel tråd ;S Men de gör väl inget :P

Tyfon?

Någon på Golf?

Någon på Nick`N, grön 6 eller Rovalds zornett ljgrön 6 :)
Angel lopp 9 nummer 8 Alcatraz lopp 1 nummer 12 månstorps isor lopp 1 nummer 8 luffsan lopp 7 nummer 9 frans III lopp 5 nummer 7
#24: På den bilden ser man verkligen ovädret i bakgrunden…
Snacka om snabbt väderomslag =(
~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se
**Ängl. Capones Girl:
lopp 5 VIT nr. 10
**
SuperIor Noir:
lopp 13 BRUN nr. 12
~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se
Väääldigt fina bilder ^^ :D
Jarmo, rosa 9?
Therese ! Har du på Salut i lopp 4 nr 4? Och Dimma i lopp 6 nr 4:)

Du har ingen bild på Skansens Ägir? Kommer inte ihåg vilket lopp..

Björksta delit?
3 blå, 2 rosa

Någon bild på Gordon Rex?
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

Någon på Nick`N :D??

Rovalds zornett?:D
Har du nån bild på ronny redskin lopp 3 nr 1 eller kryddgården muskot lopp 11 nr 1

han blev rekomderad
#19 japp, du kan skicka bilderna till; camilla_nilsson-borg@hotmail.com :) Superfina bilder förresten. TACK!! :)

har du på Pixie II?
Emmi Lee lopp ett gul nummer 3 och Kronos blå nummer 5 och Kronos lopp nummer tio nummer 4 rosa
tack så mycket för bilderna på pozzi Therese

jättefina blider på mimmi :)
svart etta + gul/grön tia?
Angel lopp 9 nummer 8 Alcatraz lopp 1 nummer 12 månstorps isor lopp 1 nummer 8 luffsan lopp 7 nummer 9 frans III lopp 5 nummer 7
#17 #18 WOW vilket ögon-godis :D Vackert!
ojsan satte in på fel
Hej igen! Får jag lägga in bilderna på Mantorpshästarna på hemsidan? Har du fler? Skriver alla nedan! :)
Lukas II (gul 1) Emmi Lee (gul 3) Stillman (gul 14 lj grön 10) Kro'nos (blå 5, rosa 4) Merlin Rapid (blå 7) Ronny Redskin (röd 1) Salut (grön 4) Hults Plexus (grön 7 rosa 14) Virus (vit 8) Ängl. Capones Girl (vit 10) Dimma II (svart 4) Pozzi (svart 11 lj blå 2) Filur II (lj brun 6 brun 10) Sus Baileys (lila 4) Lojsta Sleipner (lila 5) Jasmine A (lila 7) Kryddgården Muskot (orange 1) Zorro (orange 8) Sanna (gul-grön 5) Superior Noir (brun 12)

Du fick möjligtvis inte någon bild på Nokia grön 3:a eller på en svart shettis som värmdes med denna gröna 3.a?
Jätte fina bilder!
#57 Tyvärr ingen på Pixie II
#77 Supersnygg! :)
#64 coolt att du lyckats fota när rosetten precis har lossnat :P
#102 Haha! Det har jag inte ens sett =)

Hej hihi.. har du nå bilder på Winst, Smedens Stämma och Zeb Macahan?=D det var väldigt fina bilder!

Melissa, Joline, L.A. Casper?

Fina bilder! Skoj!!
Glömde, hade ju med Baronessan också!!

Vad fint! Roligt med lite bilder på henne, hon har inte startat sedan 2005!
Får man använda några av bilderna på hemsidan?
www.sorbyskogens.nu/ponny
#129 Visst det går bra!