Gotthard F.2002
Gotlandsrusset e. Rusch 456 Är det någon som vet hans travrek?
Har han startat?

Han står på Färjestads travskola. Nej han har inte startat men han springer runt 45 ungefär…dålig stil på han när han springer dessvärre och är inte så bekväm att köra heller för den delen. Varför undrar du? :)
/Föredetta travskolelärare och stallförman på Färjestadsungdomstravskola

Eftersom det inte gick att radera mitt Inlägg så skriver jag här att det var fel i det jag skrev.
Ok…
Men jag har för mog att han gick på travet här nere på gotland.

startade 05 tror jag med Hadi hedi eller vad hon nu hette. Stegrade sej i volten o kusk ramlade ur tror jag e inte säker.
#5 Det stämmer. Jag var med i det loppet och vi stod i samma stall då. INTE alls rolig upplevelse. Tror både kusk och häst blev rätt skrämda faktiskt.

#6 just det du hade väll tjingan i pärlan där då? så hade jag mica då. Här hittade jag i mitt program från 05 kvalade första gången på 58,2 ejg sedan godkänd på 57,6 Men sedan startade han väll inte mer. Han var lite spec om jag inte minns fel. Men någon som vet om han ska starta något?

5. det var heidi som körde han då han hade blivit rädd för en pisk, för han fick den i ansiktet eller nått. Men jag tränade tillsammans med hedi och han och han var rätt bra i träning iaf…
#7 Ja jag hade Tjingan och Effi där då och sen var Pärlan och Lazze där ett tag också. Fyllde NÄSTAN upp hela stallet med mina hästar. :-)
#8 Just det, pisken var det. Det stämmer. Stackarn. Och stackars Heidi som äntligen kom ut i lopp och så blev det så.
Han var en väldigt trevlig häst egentligen men endast 3 år och han var väldigt "valpig" fortfarande. Synd för annars tror jag det hade gått bättre för honom.
Ingen som vet var han finns idag?

#10. Somsagt han står på Färjestad travskola i dagsläget:)
#11 Sorry, missade det. :-)

Jag startade mot honom en gång och Odena & Gotthard kämpade om 2:a platsen men så fick han en målgalopp som trea…
#13 Minns du vilken tid han fick?

#14 hmm han blev diskad för målgalopp men hade annras gått runt 2.37,8 kanske men runt där iaf…
#15 Så sant, tänkte in så långt. :-)
Okej, men det hade med andra ord blivit en riktigt bra tid för hans del om han inte hade galopperat. Får hoppas han kommer till start i framtiden!

har för mej att han tränade runt 30 tider..