HINGSTAR
vem är bäst avelshingst Gumino micklas Tyson II Raider
jag tkr RAIDER:)
vem tkr ni?=??

Hmm.. de är fina allihop men Tyson är nog min favvo :)
alla är de fina… har fått väldigt fina avkommor från Tyson de andra har vi inte testat ännu..
Såg Gumino på Åbergs nu när han stod i Duschen och han är så läcker!! ska skicka dit ett fint sto till honom sen.

Jag tycker det är fina hästar alla tre. Eftersom Jag ser raider rätt ofta så tycker jag det är en fin häst men han är ngt för hetsig och kan aldrig stå i ro. vilket jag tror tyson gör för han ser väldigt harmonisk ut och det gör gumino också.

Tycker att alla 4 hästar är väldigt fina. Gillar Raider väldigt mkt och har en avkomma efter han som är lovande :) men tycker att Tyson lämnar väldigt bra hästar till travet (:

Raider;) men mååånga andra:D
Tycker Raider så klart :D
#4 alla 3? det var väl ändå 4 st hon frågade om?
HON????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#9 ledsen men jag visste inte om du var tjej eller kille
haha :D
jga skojja bara:P
hehehe:P

tycker nog gumino men alla är så fina (:

# såg inte micklas:)

Tyson

Gumino e min favvo synd att det inte e någonav komma ute på banan än.. Tror nog att det blir Gumino åt Tina nästa år.. Fast Tyson har ju lämnat grymt bra avkommor… Svårt att bedömma…
Lite synd att Guminos mamma hade exem vore inte så bra eftersom Tina också har exem

#18 Tysons morfar hade också exem, blev väl tagen ur avel pga det? Inte säker. Det finns överallt bara man letar :(

för svårt å välja mellan Tyson å Gumino så jag säger båda 2 faktiskt :)
Gumino har inga avkommor ännu, dom första föds nästa år. Micklas avkommor är ännu för unga för att starta . Tyson däremot har ju många fina och duktiga på banan och även Raider har några stycken. Alla dom nämnda hingstarna är jättefina och dom två förstnämdas avkommor kommer säkert också att visa framfötterna om några år.

Har alltid varit imponerad av Tysons utseende, men Gumino är ju SNABB! :D

MICKLAS! =D Han är ju pappa till min lilla Morian! =)

#23 Tyson är snabbare;) Än så länge.

#18 Guminos mamma Gumman har iallafall inget exem nu, såg henne på riksutställningen i lördags och då hade hon mkt man och inga tecken alls på exem!

#26 De kan ju ha exem ändå. Man kan ju sköta dem väl så de inte kliar sig.

#23 Hehe, det är iof. sant. Då var han helt klart min favorit, överlägset, men jag är mer och mer inne på Micklas och Ronaldo.
RAIDER är pappa till atlas tt:)
Jag tycker Att gumino är en snygg herre och jag skulle gärna vilja ha en avkomma efter honom, men har bara ett sto, och hon har samma far som han. Men De tre andra hingstarna är också läckra. De kanske blir någon av dom nästkommande år?! 

Guminos mamma har inte exem.

Gillar Tyson bäst! :)
Raider!!!
tyson

tyson e min favvo :) men micklas e ju så otroligt fin :)
#34 Oväntat :P

av dem vet jag inte, ska bli spännande att se Guminos avkommor.
Annars är det ju Skärmnäs Pigall, såklart! ;)