ponnyronden
hum, jag fick tydligen inte årets första ponnyrond.
Ville bara veta om det stod något intressant i den.

Jag fick den inte heller :/

Inte jag heller, när skulle den ha kommit då?

Inte vi heller det berodde tydligen på när man betalat medlems avgiften. Hade klubben inte reggat dig som medlem före ett visst datum fick man ingen .Men det skall göras ett utskick till,. så vi får vänta vidare.
Jag har inte heller fått den..
Men det berodde på att min klubb inte betalat in medlemsavgift till SPTF… Menmen, den kanske kommer snart?

Aha, ja hörde ngt om det, haha gäller visst o betala i årsskiftet hedanefter :D..
vet bara en som fått den dock :P

Vi fick den här hemma hos oss..

#6 - nån som va snabb med betalningen :)
Enligt styrelseprotokoll 070305 skall 1 nr komma till alla som varit medlemmar föregående år. Registret nollställs 1 april. Enligt stadgarna är man att betrakta som medlem till 31 mars även om man inte betalt, därefter skall man strykas. Hoppas tidningen kommer till alla snart. Det är ju snart manusstopp för nr 2. 

#8 - det var precis det jag med hade hört, därför undrade jag :P. Men då är det alltså bara att vänta.
Va spelar de för roll om de snart är manusstopp för nr 2 om man ändå inte har 1:a nr..?

Det är väl så eg att de har skött det dåligt med första tidningen, alla föregåendes års medlemmar ska få första tidningen ..
#7 Fast jag var snabb på att betala in medlems avgiften *S*

Vi har fått hem någon ponnyrond här för en tid sen, tror jag. :P

Nej jag har inte häller fått den.
Japp, fick den för några veckr sedan. Lite tjockare nr än vanligt

Vi har inte heller fått den

Nix.. VARFÖR får bara nåra de för?

jag betalde årsavgiften i början/mitten av januari..

Jag mailade Malin Matson som e ansvarig för ponnyronden och hon sa att de klubbar som inte hade skickat in nya medlemsförteckningar inte fick någon tidning.

#18 Nilla skumt, för vissa i vår klubb har den o andra inte :P
jag vill ju bara ha min tidning xD har inte missat en enda sedan mitten av 97 typ!
Min klubb hade inte skickat in medlemsförteckning ;/ Fast mamma betalde in i början av januari!
Finns det någon möjlighet att ringa och fråga om man kan gå någon kanske? Mot en viss avgift?

VERKAR SOM ATT INGEN FÅTT NR 1 ??

Det är många i våran klubb som har fått den, men några som inte har fått den, bla vi! Men som sagt så ska man räknas som medlem till 31 mars och därmed få den första. Så som jag ser det så måste dom skicka ut den till alla som var medlem förra året. Jag väntar

Jag har inte fått den, s jag läse den hos min kompis, som även är medlem i samma klubb!

Borde inte senaste nummret kommit ut nu? Manus stoppet var ju den 25/7??

ja man hoppas då på de iaf!! =D

jag har inte fått ponnyronden på jättelänge :S