Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 463 ggr
divansson
0

Startlistor Romme 2.September?

Vet nån när man får se startlistorna? Har ju inte kommit på sptf.. så ara undrar, vet nån vart de kommer också?

Tack på förhand!

StallBakhet
0

Här är den.

Trav_
0

heh shit vilka tillägg!!

StallBakhet
0

Få se om någon stryker eller om alla som anmält kommer till start.

divansson
0

Tack..  hm.. Jag tänker då iinte stryka iaf :)  ganska nöjd med vart jag står så..

casandra
0

#4, Rackarns då.. Hehe! :)

StallBakhet
0

Här kommer den slutliga startlistan efter att strykningar har gjorts.

casandra
0

Hm, jao..

Geminii
0

HEJA PAJSAN OCH YLVA!! NU VINNER NI!!!Penga mun

Hampee_
0

Hejsa Nordanåkers Wilma o Linda :D:D:D:D:D:D HEJAHEJA ÄLSKLINGAR!

divansson
0

Hinner inte ta bilder i shettisloppet, skit då :( men äre nån som ska ta bilder alls? får gjäärna ta bilder på Solos Harry Boy i russlopept, och vid tid, gjärna Supremacy Player i ena kvalet ;P vore skitsnällt ;)

divansson
0

Nån som vågar gissa hur de går? :) ja tror

Shettis: Nordanåkers Wilma

Russ: Solos Harry Boy, Roxette Ernst eller kanske Paraisa..

Tycker därimot att min borde stått 20m framför vad han gör nu, alla ja pratat med (förutom här inne då) tycker jagg står klart hårdast in i loppet av alla.. och vad säger man.. jag håller v. med.. men har min pöjk en bra dag så ska de gå, är en som vill prova han i värmningen, kan man se han från sidan lite också.. ;P om de nu blir så

casandra
0

Paraisa!

casandra
0

Fast, det är klart man hejar på sin egen pålle, om vi nu kommer. :)

EmiliaLeo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ja kan nog åka dit och fota om ngn vill :)

Colt
0

Jag ska dit med ylva och casandra! :) Kameran är med! ;)

fh16-660
0

#14 och 15 skulle ni vilja fota Zeb Macahan?=D det vore jätte snällt!!=D

casandra
0

#14, fota gärna moses om du ska dit :)

Linnea, jag räknar med att du fotar moses :)

divansson
0

#14+#15 fota gjäääärna Solos Harry Boy i russloppet och Supremacy Player i kval 2.. ;) vore skiitsnällt!

fh16-660
0

Är de nån som vill tippa?=D

Millsson
0

HEJA STING :D GO JUFFEN !!

StallBakhet
0

Kat A: Fame / Nordanåkers Wilma / Sting

Kat B: Roxette Ernst / Piparbo Lukas / Choklaa

divansson
0

får man till lägga att jag tycker det är GRYMT BRA att ni kör loppen mellan andra lopp! :D veerkligen tummen upp för Romme! tom mellan v5.an! Förvånad Underbart!!!

StallBakhet
0

Mmmm, det är verkligen hatten av för sportavd på Romme - Hedda är lysande att ha att göra med.

Hinner även ta hand om ponnyerna och ändå titta på när Masarna kör speedway på travbanan…. Helhäftigt är det.

casandra
0

Vart/vem ska man ringa för att stryka? Någon som vet?
Tacksam för svar..

Colt
0

HEJJA YLVA OCH PAJSAN! <3<3

StallBakhet
0

#24: tyvärr går det inte att komma åt servern där vi har hemsidan liggandes så jag kan inte uppdatera den just nu.

Det går att ringa 070-779 05 02 eller 070-421 52 87 efter kl 09,00 imorgon för att stryka eller få svar på ev frågor och funderingar.

Sarali
0

HEJA RÄTTVIK !!!! =)

Geminii
0

Resultat??

Geminii
0

YLVA OCH PAJSAN VANN!!!!!!!!!!

Colt
0

GRATTIS YLVA OCH PAJSAN! <3

Sarali
0

Sting vann !!!

Geminii
0

jag tror att Pajsan vann på 1.59… Stort grattis!!Skrattande

Kajsa-B
0

Kat A

1. Sting 2.20.0*

2. Fame 2.47.2*

d: Zeb Macahan, Morning News, Nordanåkers Wilma.

KAT B

1.Paraisa 1.59.9*

2. Choklaa 2.02.7*

3. Solos Harry Boy 2.02.9*

4. Piparbo Lukas 2.04.8

5. Roxette Ernst  2.01.3 r

Oplac: Mr After Eight 2.15.7 d: Felisia, Make My Day

Jagz
0

GRATTIS Ylva och Pajsan och även Solos Harry Boy till ett nytt, fint rekord!

Millsson
0

Stort grattis till Ylva och Justus :D

divansson
0

gaaah, nån ja mötte (funktionär) börja babbla med mig om ponnylopept för b.. :P han sa att handicapern gjprde en rejäl miss som ställde min häst så hårt in i loppet, och bara 20m bakom hästar som gått under 2.00.. :P å va kan man säga.. ja håller med.. :P aja, med två galopper å uselt trav så ja inte kunde köra på han så är det vel endå bra :) ja är nöjd med hästen iaf :) de som räknas.. :) å när ja kom in i stallet hade han ingen hög puls, vanliga :P å vart ba svettig under selen ;P

Colt
0

#36 Du stod inte alls orättvist till i loppet! Det var Frihandicap vilket menas med att hästarna ställs efter vad dem gått de senaste starterna, Om du kollar vad hästen framför hade gått de senaste starterna så stod han bra där han stod!

divansson
0

#37 närå, inte orättvist.. men lite hårt med en häst som gått 55 20m bakom min som gått 05 ..10sek bättre, hårt.. :P men men, alla har olika åsikter och just nu är ja för engagerad i att kontakta veterinär till en annan häst så ja inte har tid eller lust att säga så mycket.. :P

Miii4
0

GRATTIS STING OCH JUSTUS!

Jennie_A
0

#36 Man handicapar väl efter de senaste starterna så så illa var det inte väl?! Och är du missnöjd med hur du är handicapad så förstår jag inte varför du inte tog bort din häst när du såg prellistan?  Du kan inte klaga i efterhand!

divansson
0

#40 näärå.. klagar inte, funderar bara lite på vad han sa :P sa en massa knäppa saker.. men skit samma.. :P nu äre som det är.. och ja är nöjd iaf :P inget mer om det

Miii4
0

#41 Nej precis, din häst gjorde ett bra lopp tydligen, trots som du skriver galopper och dålig trav =).

Han sänkte ju dessutom, GRATTIS! :)

Jennie_A
0

Grattis Justus och Ylva!

Ylva_Sundbyholm
0

#38 Som du ser på senaste 5 starterna så har hon inte varit nära sina 55 tider. Hon gick det en gång på Valla förra året i Maj. Sedan dess har hon knappt varit under 57. Din häst hade 05 tider i raden och min hade 03 tider.

Ylva_Sundbyholm
0

Förresten stort tack till alla som Grattat mig och Pajsan :)

Kajsa-B
0

Ber om ursäkt, jag tillskrev Paraisa rekord i resultaten, men det var det ju inte.