Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettannonser
Läst 1131 ggr
Jiawan
2014-06-01 09:23
0

Byte?

Ett långt skott, men värt ett försök! Av lite olika anledningar kan jag inte ha kvar alla mina tre varmblod där de står idag, och den enda som kan flytta i dagsläget är mitt kära ettårssto.. (då vårat stall enbart är ett ponnystall kan jag tyvärr inte ta hem henne heller) Skulle någon vara intresserad utav ett byte/delbyte? Någon som kanske vill ha ett lovande varmblod så kan jag få en ponnytravare istället, för jag saknar ponnytravet måste jag erkänna! Exteriör, ben, gång är bara tiptop. Hon är väl utvecklad för åldern och väldigt självsäker. Efter Enjoy Lavec och ur ett vinstrikt mördene. Jag är personligen mycket förtjust i mamman och hennes intressanta stam, och Enjoy Lavec är en utav mina absoluta favorithingstar, och sen med en exteriör och ett huvud som hennes så är hon min "lilla" dröm. Denna korsning har dessutom visat sig gångbar redan. Kontakta mig via PM för mer info, bilder osv. Är främst intresserad utav ett shettissto med avelsvärde eller ett ungt russ (och helst ingen valack), men tveka inte att komma med rimligt och seriöst förslag! Jag är NOGA med vart hon hamnar! (jag hoppas att detta inte bryter mot forumets regler. Det är ju lite ponnytravrelaterat åtminstone)

mellanbyns
2014-06-01 16:10
1

Du har pm, råkade dock bli flera pga att telen krånglade :p