Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettannonser
Läst 2766 ggr
Iinnaa
1

Ponnyutrustning säljes!

Hej!

Nu har jag vår-rensat i stallet och har lite utrustning som jag säljer, som jag hoppas kan komma till bättre användning hos någon annan  :-)

* Speedcart/sulkett - blå, använd till russ, fint skick, fina speedcarthjul sitter på. 3000 kr

* Brösta - svart läder, använd på russ (endast använd 2 gånger)  200 kr

* Brösta - svart läder, använd på både shettis & russ (mycket använd men hel och helt användbar) 80 kr

* Selunderlägg - mörkblå/svart/vit, storlek ponny, (NY! Prislapp sitter fortfarande kvar) 160 kr

* Öronkappa avdragbar - mörkblå, storlek ponny (NY! Aldrig använd) 150 kr

* Bukgjord gummi - mått: 53 cm mellan spännena & mätt från mitt på spännet, (aldrig använd) 150 kr

* Bukgjord gummi - Finntack, mått: 43 cm mellan spännena & mätt från mitt på spännet, (använd, men hel och helt användbar) 90 kr

* Lädergrimma - svart, storlek ponny, ställbar i både nacke och nos (NY!) 200 kr

* Glasögon - skyddsglasögon, onesize (NY!) 20 kr

Bilder på allt finns längre ner i tråden! Önskas mer bilder på någon produkt så PM:a mig.

Köparen står för frakten. Paketpris vid köp av flera saker!

Iinnaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Speedcart/sulkett - blå, använd till russ, fint skick, fina speedcarthjul sitter på. 3000 kr

Iinnaa
0

Brösta - svart läder, använd på russ (endast använd 2 gånger)  200 kr

Iinnaa
0

Brösta - svart läder, använd på både shettis & russ (mycket använd men hel och helt användbar) 80 kr

Iinnaa
0

Selunderlägg - mörkblå/svart/vit, storlek ponny, (NY! Prislapp sitter fortfarande kvar) 160 kr

Iinnaa
0

Öronkappa avdragbar - mörkblå, storlek ponny (NY! Aldrig använd) 150 kr

Iinnaa
0

Bukgjord gummi - mått: 53 cm mellan spännena & mätt från mitt på spännet, (aldrig använd) 150 kr

Bukgjord gummi - Finntack, mått: 43 cm mellan spännena & mätt från mitt på spännet, (använd, men hel och helt användbar) 90 kr

Iinnaa
0

Lädergrimma - svart, storlek ponny, ställbar i både nacke och nos (NY!) 200 kr

Iinnaa
0

Glasögon - skyddsglasögon, onesize (NY!) 20 kr

Linneawestberg1998
0

Finns selunderlaget kvar ?:)

Iinnaa
0

#9 Ja, det finns kvar :) Pm:a mig om du är intresserad av att köpa det :-)

Annelie Melin
0

Hur mycket vill du ha för grimman, den mindre bröstan och den kortare gjorden?

Iinnaa
0

#11 Du har fått PM :-)

Iinnaa
0

Putt :)

Jullanhugo
0

Finns den kortare gjorden kvar? :)

Iinnaa
0

#14 Ja, den finns kvar :)

Iinnaa
0

Om ni vill köpa något så skulle jag kunna ta med det ni vill köpa till Färjestadtravet på söndag (ponnytravdag där den 18 maj) om så önskas så slipper man fraktkostnaden :)

Mixie
0

Jag vill ha den kortare gjorden! Vad kostar frakt till Sthlm eller kan du skicka den med någon till Solvalla? :)

//Mickan

tenglami
0

Den korstare bukgjorden och den korstare bröstan är jag intresserad av… finns dessa kvar och vart finns de? alt. vad kostar de tsm inkl frakt? :)

Iinnaa
0

#17 o #18 Ni har fått PM :)

Iinnaa
0

Brösta, 200 kr SÅLD Brösta, 80 kr SÅLD Bukgjord, 90 kr SÅLD Bara att PM:a mig om ni vill köpa något av det som finns kvar :)

Sara-Juventus2
0

Jag vill köpa en av bukgjordarna, helst den långa. Skicka ett mess 0708298718

Iinnaa
0

Bukgjord, 150 kr SÅLD! Bara att PM:a mig om ni vill köpa något av det som finns kvar :)

dolk_olivefalk
0

finns vagnen kvar

Iinnaa
0

#23 Ja, vagnen finns kvar :-)