Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1309 ggr
Boode
0

Visby dubbeltrav

Hej! Jag har tänkt besöka visbys dubbeltrav för första gången iår och har lite undringar om båtfärden. Hur dags törs man boka färja på söndagen? Alltså hur dags brukar tävlingarna vara slut så man vet om man hinner till båten eller inte? Och kan man låna box på Visby travet under hela helgen?

LinnJ
0

Har för mig att tävlingarna börjar kl 10 eller 11 på söndagen och är färdiga ca 15. För att ha god marginal bör du därför beställa båt på kvällen alt, sen eftermiddag. Tänk på att du måste checka in till båtavgång någon halvtimme innan. Kan vara skönt att slippa stressa!

Nu när Visbytravet fått nya gästboxar så bör det inte vara något problem att ha hästen stående över helgen. Hagar brukar man också få låna så att hästarna iallafall kan få gå ute några timmar. Mejla Visbytravets kansli så hjälper de dig säkert med dina funderingar :) info@visbytravet.se

Jennie_A
2

Sista båten hem på söndagen (till Nynäs) går kl 16 så jag hoppas att tävlingarna slutat tills dess för den har vi bokat :) Vi kan inte stanna ytterligare en natt. Vi måste nämligen åka dit redan på torsdagen då det inte fanns någon tidigare båt än 12.50 på fredagen och det blir sent :o

Boode
0

Okej, vi har bokat en färja hem vid 20 så då hinner vi gott och väl :) Hur dags börjar tävlingarna på fredagen? Är det försent att komma klockan 14?

brawina
0

# 3 jag tror att tävlingarna börjar antingen kl 16 eller kl 17 men skall försöka kolla upp det och återkommer så fort jag hört något :)

stallnysater
0

Komma till visby kl 14 på fredagen är lite sent…. Skulle satsa på en tidigare förja……

~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se

Millaaann
0

Jag hade åkt på torsdagen istället så att hästarna hinner vila innan loppen. Det är en ganska lång bit för dem att åka.