Inkörning södra Sverige?
Söker någon som kan köra in min 3-årshingst (russ), gärna med start så fort som möjligt. Någon som är kunnig och vill ta sig ann honom, eller kanske någon har någon att rekommendera? Helst inte allt för långt ifrån Växjö.
Vet inte vad du anser med långt ifrån växjö. :) Jag tar gärna emot och jag finns i Tomelilla, Skåne. :)
~Stuteri Stenbydal~
Sajtvärd på Gotlandsruss.ifokus
Hej! Du är välkommen att kontakta mig. Vi bedriver utbildning av ponny och häst, samt har både stortravare och ponnytravare. Vi har mkt bra möjligheter för att träna hästarna varierat, oändliga skogsvägar, rakbana och sandbana. Efter inkörning har jag möjlighet att hjälpa dig finna ett hem till honom. Behöver han mer träning och tas ut och starta ngr gånger för att visa vad han går för, då ordnar vi det. Vi finns i S Skåne 20 min från Jägersro. Hjälp med transport hit ner kan ordnas. Kontakta mig på Mail vadur78@live.se Telefon 0763-050877 Facebook Stall Win Med vänlig hälsning, Louise, Stall Win
Har hittat en som kan köra in honom. Skulle det bli några förändringar så hör jag av mig. Tack!