Mina bilder Östersund

Har du bilder på Vävsla Ginny och Make Me Happy Hanna?:)

# 19 Jag var med i samma lopp som Vävsla Ginny, dagen jag fotade, så jag kunna inte fota ^^ Och ingen på Hanna..

Du har fotat som en galning :P:P Ska man be om kort eller lägger du in alla?

# 27 hehe, det är nog dom som fotat fler ^^ Jag lag in dom bilder som blev bäst..

#28 Hehe, jo, har du bilder på Kålmans Polartösen (vann lopp 1 andra dan.) Säby´s Allan Cross, Alban elr Cedrus?

Om du har bilder kan du skicka dom över MSN, oskar.andersson@edu.amal.se

#19 okej, vilken körde du?:P

Haru nåra på Stjärnprinsen Lolita Dar eller Franciska Theresa?
har du noen av plexuz(a)??

Har du någon på Glansen Linn? :D
Hon som kör Salve heter Linda Jönsson inte jonsson ;)

Hade ingen på Lolita, Stjärnprinsen, Plexuz och heller ingen på Glansen :/
# 36 okej, men spela roll ;P Jag knäppte bara för att jag "känner" hästen. ^^

Har du någon på Hyppsen eller Joje, Linn?

Nån på Equuleus?

Har du någon på Penni? Lopp två på fredagen

Har du bilder på Kålmans Polartösen (vann lopp 1 andra dan.) Säby´s Allan Cross, Alban elr Cedrus?
Har du någon bild på häst nr 15 i lopp 6 den 20:de? 

någon på bakelsen el maracas?

Tack för att du knäppte på mina hästar :)
Ingen på Toker?

Har du någon bild på Nordanåkers Titan, Nordanåkers Movie Star, Fame eller Rågsvedens Toomai??

# 44, 46 , 48 & 49 , inga på era hästar . .

Någon på Skogsdala Appollo?

# 52 , Nej !

skicka gärna de bilder du har på diana Ross till min mail
emma_1ottosson@hotmail.com
Är det ingen som har bilder från helgens viktigaste aktivitet, 5-kampen på lördagen?
har du nån på Askö Tiger och salve? :P hehe

#57 japp jag delar stall med dom

# 58 , OK! Hur är det med grabben nu ? :)
Är han snäll och så då ? :)
#59 jo jag tror att han är snäll o så :) iaf vad jag har sett :) hehe första gången jag skulle leda han i från hagen så stack han med mig och jag släpades efter ^^
#59 Salve är helt underbar, han är jätte snäll med tjejen som kör honom. Jag har lett honom och kört han i jobb på banan och han är riktigt fin och snäll att köra. Han stormtrivs här uppe :)

Har du några fler bilder på honom ? :)
**
oj dubbelt

Fina kort, han ser ut att må bra =>
Står han på travet ? :)
haha jo :) rund o go.
Ja det gör han

Okejokej. =)

Salve har blivit ruggigt fin sen jag såg han sist:D

Pingan, känner du amanda som hade honom? Jag skulle tävla salve när hon hade honom, men hon tappade ju intresse för trav och sålde honom istället.. eller är det fel salve? xD de ser ut som han iaf.
jag har för mig de att de va nån som ägde han tidigare som tappade intresset eller så äre väl mitt minne som spökar och får för sig saker :P

Salvee <33 ååh va bra att han mår bra nu hehe :) han eh riktig liten buse

# 75 , Jag känner Jessica som hade honom, men Jessica sålde han, kanske till nån Amanda ? , sen såldes han igen tror jag ? Det är säkert samma Salve. Iaf Salve som jag menar är e. Satellit och u. Stallyktans Lisette, eller nått sånt tror jag. :)

#76 hahah okej, men jag tror bestämt att det är samma häst. det är ju en grymt fin ponny att se på, så man borde inte ta fel :D jäättte kul att se att han är aktiv på banan nu, ser fram emot att följa karriären och se vilken ponny jag gick miste om att köra :P hahah.

#75 okej ;) det kan nog stämma att den där jessica sålde honom till Amanda, och amanda sålde honom till linda (?? den som har honom nu iaf)

JAPP AMANDAS SALVE ÄR OXÅ E.Satellit och u. Stallyktans Lisette
jao :) Linda o Maria Jönsson heter tjejerna som äger honom nu

Nån som vet varför Jessica står kvar som ägare på Salve ?
jag tror inte att dom har skickat in ägarbytes pappret tror ja :) för så äre på min pålla med hehe :P

okejokej =)
yep :D

#40 hihi tack ändå ;) den va lite rolig ändå ;)

# 87 , hah ;) jag är ju nybörjare ^^

har du nån på lottie elr jass? :)

har du någon bild på min snygga Telia???

haha bilden heter du i gentligen Telia du är då mitt hjärta så söt som du finns det inte:P:P

inga fler på salve? :'''(