Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettmont
Läst 725 ggr
kajsa-mini
5

Åby 6 Juli

En uppmaning till alla som ska till Åby den 6 Juli och på något sätt bryr sig om och engagerar sig för monten. För en gångs skull så är det inte en 2.10-2.00 prop med intervall, utan en pengaprop som är stängd för de med mer än 14000 pp. Detta gör att även långsammare hästar har chans och att det förmodligen kan bli ett rätt öppet lopp. Jag hoppas verkligen att ni tar mod och chansen till er att anmäler! Ryttare finns, och har ni någon ryttare som ni funderar på så ta kontakt med den, vet inte hur många gånger jag hört att hästar uteblivit från lopp därför att tränaren trodde att ryttaren/kusken inte kunde. Det är alltid värt att fråga då det värsta som kan hända är att man får ett nej!

Jag vet själv inte om vi ska dit än så jag skriver till er lika mycket som till mig själv. Hoppas verkligen att loppet går igång då vi behöver mer variation på montepropparna :)

AmeliaA
4

Vi tänkte passa på att testa Janco ( rek. 2,16 ) i det monte nu när där är en hyffsat bra montepropp, så vi hoppas oxå fler anmäler! :)

ekbacka
3

Vi anmäler.