Regina
Stam?

Regina II
e. brunte
u.Ripadals Rebusita

rutins mamma nämnligen ; )
Haha, då är Rutin och Razmus släkt :)
Ripadals Rebusita tror jag nämligen lämnade Raider! Å Razmus är ju e. Raider :)
Zolle har också nån Regina i sig, men hon hette nog BARA Regina, och hon lämnae Zolles mmam Cazzandra och Zabine (som de flesta nog vet vem det är) om jag inte minns heeeelt fel?

# 5 jo jag vet men jag håller på att hjälpa Maggie att få veta om hon är levande eller död :) tack ändå ; )
Jääävlar amandah vi har släktingar ^^

Regina II lever och nästa år ska hon betäckas antagligen med Tyson II igen.

#3 Min kille har också Regina II som mamma :)

# hur är det med Mirakel?

# 8 , vad kul : ) samma som min Björksta Rutin då ; ))

#9 Allt är bra med mitt älskade Mirakel! Han älskar verkligen att springa! Han har tävlat en del i år och ska nog gå sitt sista lopp för i år i oktober. Nästa år får vi se om han fortsätter att tävla, han står ju tyvärr så dåligt till i alla lopp :/ Så det är synd att han inte är ett sto med tanke på hans stam :)
Tävlar Diva nånting?

Diva har jag börjat och träna på allvar nu i sommar för det så blev hon mest riden. Har funderat på att låna ut henne men nu har ju syrran fyllt 12 år så då är ju kuskfrågan iaf löst. Hon har visar fin kapacitet men jag skulle ju inte tacka nej till en gnutta av Mirakels vilja i henne. Hehe…. Ja, det är ju synd att han inte är det. Vad har Mirakel för rekord nu?
Bilden är på Valkyria och det är Diva som syns i bakgrunden.

Okej va roligt, hoppas det går bra! Ja Mirakel har verkligen viljan att springa! Tyvärr så har han sin kropp lite emot sig, kort kropp och så tar han ju så väldigt korta steg.. han har rekordet 2.05,8 som han tog med Mattias. Nu har han sprungit tider mellan 2.10-2.14… han kämpar verkligen hela tiden men han står ju ofta så dåligt till speciellt i pengaloppen. Därför vet jag inte riktigt om det blir så mycket mer tävlande för honom..
Valkyria ser verkligen ut att kunna bli en bra travare!

Ja, Mirakel hade ju väldigt lätt att gå på sig när jag hade honom. Men ibland när det stämde för honom och han slappnade av så gick det riktigt fort. Ska du sälja honom när det är färdig tävlat? Jag hoppas att hon kan bli något för travet men tyvärr så har hon halsproblem så det kanske ställer till det 

okej.. ja han "knackar ihop" bakskorna väldigt mycket så i lopp rycker vi dom och då går det bättre. Han är ju inte så lättkörd precis och jag har bara haft licens i två säsonger så det är lite synd att han drog på sig ett så bra rekord som jag inte kan få ner han i.. För han älskar verkligen att tävla. :) jag vet inte hur det blir, jag vill inte sälja honom för jag har blivit så fäst vid han. Nu går han som sällskap åt en grannes häst eftersom vi inte har plats & han trivs så himla bra att jag tror han blir kvar där. :) Det är nära så jag kan fortsätta att köra han. Hur länge hade du han?
Nee va synd!.. Men hoppas det blir bra, hon ser ut att kunna springa fort!

Ja, jag tror jag hade honom tills han var 6-7 år. Han var inte lättkörd på den tiden heller när startkommandot gick igång på klart då stack han :0) Kan säga att Mirakel är den svåraste häst jag kört in. Men han var väldigt snäll att hålla på med märktes inte att han var hingst. Okej, men bra att han trivs :0) Jag hoppas verkligen att det blir bra för hon har ett fint steg.
#4 Så sant så sant! Fast de var dock inte så lika i färgen om jag minns rätt. Var rätt liten när Cassandra fanns i livet. Zabine är ju brun med svart man och svans,Cassandra var fux. Men lika envisa var de!
#17, Cassandra, var hon fux? I sånna fall förklarar det nog Zoleros färg:) Han är mer rödbrun än vanligt brun ^^ Haha, Zolero är mer surig än envis ;)