Vaggeryd Boxhyra
Tänkte bara kolla är det fler än hos oss som boxhyran har skickats till ägare av hästarna och inte tränarna efter start på Vaggeryd.
Vet att de var likadant förra året , men trodde att de hade fixat det till i år.
De borde ju veta att de är till tränarna kostnaderna ska gå till och inte ägarna när de gäller ponnytrav, vem ska man påpeka detta till så att de inte blir fel fler gånger om man startar där.
#0 Lämpligast kontaktar man kansliet på den bana saken gäller 🙂!
I detta fallet 0393 - 125 85 info@vaggerydstravet.se

Tack ska maila dem om detta när jag kommer hem, de blev ju så även förra året och påtalade det då och trodde att alla banor borde ha lärt sig hur det är för ponny 😉
Även Tingsryds box hyra 6 juni fakturerades till ägaren.

#3 Tycker faktiskt att det är dåligt att inte de har koll på vad som gäller inom ponnytravet vid detta laget . Amanda står tom som medägare på Ijor och ändå hade de skickat boxhyran till mamma i stället, vilket aldrig har hänt förut.
Jag har idag mailat till Vaggeryds travbana och påpekat att de har gjort fel och så att de inte i framtiden ska hända igen och att de ska inom ponnytravet skickas till tränarna.
Kanske dags för ST att uppdatera personalen igen ute på banorna så vi slipper dessa problemen i framtiden :D
Jag har fått Tingsryd 6/6! Dåligt!

Jag har tyvärr bara mailat Vaggeryd, borde kanske kontakta Tingsryd med, men vet inte vilka man ska kontakta och vet att när jag gjorde de förra året så kom aldrig mina mail fram dit.