Umåker 14 september
Någon som ska anmäla?
Toker och Rovalds Zoyeriba kommer att anmälas:)
Karamellen ska troligtvis dit om jag eller Lars får ledigt från jobbet.

Jag ska köra Zoya :)

Någon mer? :)
#4 Ska Karl-Oskar vara med? Vem ska köra? För det är väl den hästen Frida Simonsson äger numera, och hon får väl inte köra ännu?

#6 Måste verkligen säga att du alltid är fullt uppdaterad,förstår inte varför du hela tiden är så nyfiken på vad som händer här.
Du förstår att de ligger till så att Evelina ska behålla Karl-Oskar och prova att köra honom iallafall,
Jag förstår det för vart ska dom hitta en sån fin ponny som bara utvecklas positivt hela tiden,dom har verkligen sökt en ny ponny, men som ordspråket säger man vet vad man har men ej vad man får,De roligaste vore väl om det fungerar ,dom har ju gjort ett kanonjobb med honom sedan han kom hit upp,jag är övertygad om att hon kommer att klara av det.Vi är helt överens i detta beslut så de är no hard feelings.
Hoppas att svaret är tillräckligt.
Fortsättning följer lovar att hålla er uppdaterad.
Mvh Marie
#7 Menade inget illa på nåt sätt. Att vara uppdaterad om Frida är inte ansträngande alls…. hon berättar ju själv hela tiden
Inget fel i det, men få det inte att låta som om man snokar eller bryr sig i nåt man inte har att göra med. Jag gratulerade och önskade henne lycka till när hon skrev att hon hade köpt K-O tillsammans med en tränare i Boden.

Det var absolut inte meningen att vara otrevlig.
De är all sanning med det.Jesper och Frida skulle äga honom men vi får se vad det blir istället.
Fortsättning kommer.
ps:Bra att hon berättar själv 
Nu är det bara någon dag tills startlistan kommer:) Längtar en del!

….

Att PippiL har ett intresse för oss Bodenbor är väll ganska uppenbart. Jag tycker det inte är värt att bry sig om det hela längre.

#13 Måste säga att du har nog fullständigt rätt,(klokt)
#13 och #14 ha ha det är lite svårt att undgå er…. ni (Amandah_ och Frida) är inte dom minst aktiva här på iFokus. (Inget illa ment). Du (Amandah_) har ju toppat listan med inlägg ett antal månader…. hehe
Men Amandah_ jag har saknat dig lite på sista tiden, du har varit lite osynlig.
(OBS! detta är inget elakt, tycker du Amandah_ har bra åsikter många gånger).
#15, det är skillnad på att inte undgå, och att snappa upp all information och rabbla upp den så fort man öppnar käften.
Min "inaktivitet" kan bero på att jag går i skolan, och att jag även har hästar. För du PippiL som är den observanta typen kan väll inte ha undgått att höra att jag fått en ny häst, som kräver lite mer än mina andra.
#16 Så kul med ny häst. Lycka till med den, och alla som nu har anmält till Umeå.
Här har vi startlistan!
Jag tror Iva Roll vinner före Miltano och Karamellen, eller Primusa.

Intressant.

Skulle ni kunna göra en rakning på loppet åt mig :]
http://carolineforsner.blogg.se/