Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 2610 ggr
Nellan-
0

Kriteriet 2014

Vilka hästar tror ni kommer till start i kriteriet 2014? Både kat a och kat b :-)

fridanylen
1

Jag hoppas och tror Marta Ernst!

emmispemmiss
1

Håller med föregående talare, håller alla tummar och tår för Anna och Marta Ernst!!

tomj
2

På Shettissidan ser det inte så muntert ut endast 9st 3-åringar har startat per 6 Juli.

tomj
5

På Russidan ser det ut att bli en jordskredsseger av Come Clarity: 1,58,9.

Durris99
3

Skulle nog tappa hakan om inte Come Clarity kom med , En fantatiskt häst enligt mig som förtjänar att få vara med och har redan ett rekord under 2min, ser ingen 3åring som har kapacitet  i nuläger som ens kan utmana henne lite, har själv en treåring LG´s Caromella rek, 2.33,1 i nuläget men tvivlar på att hon springer på 2min till kriteriet men hon utvecklas i rasande fart och har förbättrat sig ca 20sek på endast två månader.  Andra hästar jag gärna ser i kriteriet är Texaz, Lil´s Elton och Förgätmig´ej

AlexKoddy
1

Sjöbrisens Dunder  på kat A!

Nellan-
0

Putt

haerrdin
0

#4 Om hästen kommer till start och är fräsch, så blir det så.

VeronicaP
2

11 Kat A ponnyer har startat ;)

Nellan-
0

Puff

MagganS-B
8

Eftersom hästarna bara är tre år så tycker jag inte det är nån brådska med att starta i kriteriet, dom skall ju förhoppningsvis tävla några år till…..

JessicaO
4

Jag tror att det är jättesvårt att säga vilka hästar som kommer vara med, då det är lite mindre än två månader kvar tills loppet går. Att redan nu utse en vinnare är också väldigt modigt och fel. Allt kan hända när det gäller hästar och jag har sett många som har kapacitet för att utmana Come Clarity. Många treåringr har vunnit med nästan hela upploppet och då behöver inte kusken köra under 2 min. Finns ingen anledning till det.

Jag tror att kritetiet för både kat A och B kommer bli spännande lopp, bara hästar håller sig friska.

Tessan08
5

Inget lopp är klart på förhand, alla lopp ska köras! Den häst som är bäst för dagen när bilen släpper fältet kommer stå som segrare :) Hoppas på 12 ponnier till start i båda kriterieloppen, stort lycka till ni som får äran att delta och må bäste kusk och ponny vinna :)

ragnadis
3

Hoppas att Texaz, Queen L, Marta Ernst och Come Clarity är med i kriteriet :)

amandahandersson
1

Jag superhåller tummarna för Lil's Elton, hur läckert namn har inte han liksom!? ;)

Örebro.OliviaA
1

Jag hoppas på Sjöbrisens Dunder och Dolly Star.. tycker att de två är otroligt gulliga :P ;)

JessicaO
1

#15 Tack vad glad jag blir att du tycker om min lilla killes namn. Han är supergo och väldigt läcker att se på ;)

haerrdin
1

#17 Och så är han efter Fantom, vilket verkar ett bra hingstval.