Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettavel
Läst 1889 ggr
Ernst-Romeo
6

Snabbaste avelsson Russtravare

Här se du de snabbaste avelsstona bland russtravarna och deras avkommor

www.russtravare.se/408240233

Bengt Westergren

För övrigt anser jag att russtravarna borde ha samma status som kallblodstravarna (f d nordsvenska travarna) inom svensk travsport

.

palomia
0

Marquis Leaf har gått 1.46,1 och Mara Leaf har gått 1.56,0 😀👍

Ernst-Romeo
2

Alla rekord uppdateras efter årets slut. Dom hinner säkert putsa rekorden ytterligare under året. Grattis till fina uppfödningar.

MagganS-B
0

Varför inte lägga upp statistik för segerrikaste uppfödare? 🤓

Millaaann
1

Mikita är efter Nicklas och inte efter Ronaldo :)

Millaaann
1

#4 Micklas*

haerrdin
0

Iva Roll och Hults Chikita är snabbare än Snäckan, om det är i snabbordning du listar stona.

MagganS-B
4

Det är nog fler som gått nya rekord, men Bengt kan ju inte sitta och uppdatera hela tiden, kommer nog en korrekt lista vid årets slut! Tack för allt fint jobb du lägger ner!🌺

Tusen
0

Tejas Monitas tredje föl föddes i år 2014 och inte 2013 som det står i listan.

teamanberger
0

Aida roll har en avkomma som inte finns med, Smedens Zelda född 2011 kvalade på 2.40,1 på Eskilstuna 13/7

teammanberger.se <3REVINA<3

Ernst-Romeo
4

Jag tackar för alla påpekande om fel. Jag måste hantera de mesta av uppgifterna manuellt och därför blir det ibland snurr i bollen av alla siffror.

Vill ni ha bilder på era ston är ni välkomna att skicka dom till mig.

Bengt

Erja
0

#10 Bengt, jag har skickat några ändringar med PM här i Fokus :)

Angel
0

Känns ännu mer intressant med info över snabba avkommor.. om någon tex lämnat många som travat snabbt :P

MagganS-B
0

# 12 Det finns ju redan…..http://www.russtravare.se/34644674

Tusen
0

#12 Avkommornas rekord står ju med. Så det syns det också. Fast jag antar du vill veta ston med snabba avkommor som själva kanske inte tävlat eller gått under 1.50 (som verkar vara den gräns som sats upp)

Ernst-Romeo
0

Någon som vill ha foto med på sitt sto så skicka foto till

bengt@russtravare.se

Tusen
0

#12 En lista över de ston som lämnat mest snabba avkommor hittar du här: http://www.russtravare.se/34644674