Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: tävling
Läst 1429 ggr
Tusen
4

ICA Maxis rekordförsök

Nu har startlistan till ICA Maxis rekordförsök kommit.

Ett mycket trevligt och spännande startfält även detta år. Vi hoppas att det även i år blir ett lika spännande lopp som vi fick förra året.

Ni som har möjlighet, passa på att komma och se delar svenska ponnyeliten och heja fram er favorit. Direkt efter ponnyloppet kommer Yohio att uppträda på Sundbyholm.  Sen har vi naturligtvis Fyraåringstesten för varmbloden som extra krydda under resten av dagen.

Startlistan

Frickan_mary
2

Tuffing

Durris99
1

ojoj de här loppet hade jag viljat se, 5 FANTASTISKA hästar, synd bara att det är lite långt för mig, roligt att få se resultaten sen😃

tomj
8
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tuffing har inte startat på nästan ett år och lär vara så tävlingssugen (har jag hört) att han nog kommer att krypa ur skinnet!  …och kommer att vinna med en si sådär 200m😃!  Heja Tuffing!

tomj
15

#3. Hoppas ingen tog illa vid sig av mitt ironiska inlägg?! givetvis vinner ingen pålle detta lopp med 200m! Trotts endast 5 hästar i detta lopp (borde vara fullt) ett mkt bra startfält, med förhoppningsvis en segertid på långt under 1,40! Lycka till Alla!

haerrdin
6

#3 Du hade fel. Han vann bara med 120 meter! Nu har begreppen "spel mot ett mål" och "spets och slut" fått en ny dimension.