Bilder östersund dubbeltrav
Var det någon som fotade i Östersund i fredag och söndags.
Jag har massor med bilder från båda dagarna! :)
Vill gärna se bilder på Te-Quila och Tip Top :))
#2 Har bilder på dom båda! Vill du att jag ska skicka? :)
Någon som har bilder på Athena trot fredag lopp 15 nr 12 söndag lopp 1 nr 9 och lopp 14 nr 1 Ellsa söndag lopp 9 nr 9? :)
#3 Gärna :) skicka de till caroline.svensson91gmail.com :)
#3 fick du bilder på Fredag Lopp 3 nr 9 Nordanåkers Wilma Lopp 4 nr 6 Tymon Lopp 7 nr 15 Nordanåkers Wilma söndag Lopp 1 nr 3 Tymon :)

#1 fick du på björksta Ymer dar på fredagen lopp 15 nummer 7 och på söndagen lopp 7 nummer 12?:-) och romette nick lopp 4 nummer 7?:-D

Om någon har bilder på kålmans polar J:R lopp 8 och 14 på fredagen och lopp 10 på söndagen får ni gärna skicka dom till mig, ruthfrozt@hotmail.com :) även rebb lopp 5 på fredagen
har någon bilder på Nemo 2 och stubbs Poison , starta båda dagarna

Noen som har bilder av Øverste Dar (fredag: løp 1, nr 10 og løp 8, nr 3) (søndag: løp 9, nr 11)
Tindra Lill (fredag: løp 14, nr 6) (søndag: løp 7, nr 13)
Letar bilder på mig och Linnson från både Fredag och Söndag! Lopp 8, lila 2a och 15, nr 1 (blå) på fredagen, lopp 9, ljusgrön 1a på söndagen. Brun ponny med orange utrustning!

Har någon fångat Dallas och/eller Kålmans Primavara på bild så skulle jag gärna vilja se?
#4 Har bilder på Athena! :)
#7 Har bilder på Ymer!
#9 Har bilder på Poison :)
#12 Har bilder på dom båda:)
Vart ska jag skicka?
Har du någon på Kahlua Skott, Kurant Skott och Lill-Ragnar? :)
# 13 Har skickat pm till dig ! 🙂
Du kan gärna skicka bilderna på athena till bonny_bonanza@hotmail.com :)
fick du bilder på
Fredag Lopp 3 nr 9 Nordanåkers Wilma
Lopp 4 nr 6 Tymon
Lopp 7 nr 15 Nordanåkers Wilma
söndag Lopp 1 nr 3 Tymon :)
Fick ngn bilder på Kurant skott, Prinzen, Lill-Ragnar eller Skogsdala Rebylon får ni gärna maila mej! :) Sofiestrindlund@hotmail.com
#17 har skickat till dig på fb! :D
#14 har mailat nu!
Jättefina bilder Emma, Tack igen ! Jag vidarebefodrar dom till # 12 Jennie ! :)
Du kan sicka bilderna på poison på nemopoison@live.se
Jag vill han bilder från båda dagarna! Fredag: lopp 2 Florian II Lopp 5 Rocky V monteloppet Lopp 12 (tror jag) Månstorps opal Söndag: lopp 12 Florian II Lopp 13 Månstorps opal Lopp 16 Florian II
Har du några bilder på Fredag Emmeros Amulett lopp 10 nr 2 Söndagen Skotts Dooleys lopp 4 nr 9 Emmeros Gnista lopp 8 nr 2 Emmeros Amulett lopp 11 nr11 om du har kan du skicka till felicia.haegglund@hotmail.com
#21 har mailat dig nu!
#23 hade bara ett fåtal bilder på dooleys.. :/ men har skickat dom till dig!
#22 har bilder på rocky v men ingen annan.. :/
Ursäkta det måste ha blivit fel med mailadressen den är. felicia.haegglund@hotmail.com
sön: lopp 5 nr 1, lopp 6 nr 1 lopp 16 nr 4???