proppar september
nån som vet när propparna kommer ut för september ?

Mitten på juli förmodligen. Propparna ska skickas in nu i början på juli.
Varför har propparna inte kommit än? Någon som vet?
www.alifeasme.devote.se
My friend thinks he's smart. He said onions are the only food that make you cry. So i threw a coconut at his face. :)
Förhoppningsvis, men det är väl en dröm :) så har Rikard läst all kritik mot tidigare proppar och gör om dom till det bättre för ponnyerna och framförallt ponnytravets överlevnad!!
Samma skitproppar igen, karln är både blind och döv för all kriktik som riktats mot hans okunskap att skriva ut bra proppar för ponnytravet :( Jäkligt trist är det att Solvallas heldag 6 september är bortplockad i smyg utan att tala om varför till de aktiva…. sanningen är nog att tävlingsdagarna la han ut för Solvalla utan att kolla efter att STCC kör biltävlingar på Solvalla den helgen, något som säkerligen varit planerat långt före våra tävlingsdagar skulle sättas…. Inte ens klubben har sagt något till oss medlemmar, den 6/9 står kvar som heldag på hemsidan… jäkla trist vi har 1 lopp 15 mil bort i september jippie vad skoj ponnytravet har blivit :(
#4 Tack!
www.alifeasme.devote.se
My friend thinks he's smart. He said onions are the only food that make you cry. So i threw a coconut at his face. :)
Bra proppar. Tyvärr kan vi bara starta den andra helgen, men det spelar ingen roll, augusti ser ju bra ut, så det gör inget att hästarna får pusta ut litet innan höstspurten och divisionsfinalerna på Hagmyren eller Färjestad.
Propparna är bra för de lite snabbare men de något sämre har exakt samma proppar som vi haft hela detta år. Det är så himla synd att de lite långsammare också kan få varierande proppar. Inga rekordhandicaplopp alls för kat A: 2.45 och sämre eller för kat B: 2.00 och sämre. Det finns ju så många olika sätt att handicapa.
Är inte ett dugg förvånad över septemberproppar!! *tyvärr* Smidigt att bara trycka ctrl+c så slipper han ju sitta och tänka ut nya proppar!! Suck :(
~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se
Ja inte kommer vi ha så många hästar nästa år om det är så här propparna kommer se ut…
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
Propparna för september var riktigt dåliga! Samma som förut o lika mycket tillägg vad jag än anmäler till och min ponny funkar bäst från start.. Min ponny kommer bara starta 3ggr i september om vi inte vill åka jätte långt…

Är det ett skämt eller. Är det meningen att bara hästar runt 2 minuter skall starta.
Det är väldigt konstigt… 2 av våra russ skulle kunna tävla varje helg, i princip….. Medans vår gamla trotjänare har haft 1 lopp i år!! Alla proppar som varit passande har varit stängda vid 7000pp, dvs specialarnlopp…. eller så har specialarnloppen varit 2140, en distans han hatar…. Max 15000pp är han för långsam o ojämn för…. Bara att inse att ST vill att russen ska bli slit- o slängvaror :( Hatar det!!! Jag vill att man ska kunna tävla sina långsammare ponnysar utan att knäcka psyket på dom!!
~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se